در خواست نقل و انتقالاتی ژوزه مورینیو

چندی پیش بود که ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید رم انتخاب شد و به نظر می‌رسد که این مرد پرتغالی قصد دارد تغییر و تحولات قابل توجهی در این باشگاه ایجاد کند و در این راه گفته می‌شود که آن ها فعالیت قابل توجهی در نقل و انتقالات تابستانی خواهند داشت.

با وجود حضور دو بازیکن در خط حمله رم به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو همچنان خواهان تقویت تیمش در این قسمت از زمین است. ادین ژکو تا سال 2022 با رم قرارداد دارد و در جریان بازی دوستانه روز یکشنبه این تیم نیز به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت. رم همچنین بورخا مایورال را هم در اختیار دارد که تا پایان فصل با یک قرارداد قرضی در این تیم حضور خواهد داشت. البته باشگاه ایتالیایی می تواند در پایان فصل با 20 میلیون یورو این بازیکن را به شکل قطعی از رئال مادرید جذب کند.

با وجود حضور ژکو و مایورال، اسکای اسپورتس مدعی شده که ژوزه مورینیو همچنان خواهان تقویت خط حمله تیمش است و خواهان این شده که یک مهاجم دیگر نیز توسط این باشگاه به خدمت گرفته شود. با این وجود به نظر می رسد که اولویت اول رم پیش از جذب مهاجم، پیدا کردن جایگزین برای لئوناردو اسپیناتزولا مصدوم است.