فریاد می‌زنم مشکل آب را حل کنند

حامد فلاح‌زاده با اشاره به شرایط صنعت نفت عنوان کرد: وضعیت ما خیلی تغییر نکرده و نمی‌توانیم در این هفته‌ها تمرینات تاکتیکی زیادی داشته باشیم چون شرایط جوی و گرما به حدی زیاد است که ما نمی‌توانیم بیشتر از ۵۰ دقیقه تمرین کنیم و اگر بیش از این فشار بیاوریم، بدن‌ها تحلیل می‌رود.

زمان کم تمرین موجب شده کیفیت تیم هم نسبت به نیم‌فصل اول پایین بیاید و از طرف دیگر آنقدر فاصله مسابقات به‌هم نزدیک است که فقط باید ریکاوری و استراحت کنیم، اما انگیزه کافی در بین بازیکنان ما وجود دارد و در بازی‌ها از همه توان خود استفاده می‌کنند تا تیم به موفقیت برسد.

او درباره تساوی برابر مس رفسنجان اظهار کرد: با وجود اینکه شانسی برای کسب سهمیه آسیایی نداریم یا گزینه سقوط نیستیم، اما تمام تلاش خودمان را کردیم تا برنده شویم و چند موقعیت جدی هم به وجود آوردیم ولی متاسفانه به یک امتیاز رسیدیم. تیم مس دارای مربی بسیار خوب و بازیکنان با کیفیتی بود، اما اگر ما این بازی را می‌بردیم بیشتر از قبل جایگاه خودمان را تثبیت می کردیم.

دروازه‌بان باتجربه صنعت‌نفت یادآور شد: تیم ما در ابتدای فصل ۱۵ بازیکن سال گذشته را که بیشترشان با کیفیت بودند را از دست داد و آقای پورموسوی فرصت زیادی نداشت تا بازیکنان جدید را با یکدیگر هماهنگ کند ولی با این حال در دور رفت عملکرد فراتر از انتظاری داشتیم؛ در نیم‌فصل دوم اتفاقات زیادی دست به دست هم داد تا صنعت نفت نتیجه نگیرد که یکی از آنها وقفه زیاد در بین مسابقات بود.

فلاح زاده اضافه کرد: حدود یک سال است که ما در حال بازی در همین لیگ هستیم؛ این یعنی ما تمرینات سال گذشته و بازی‌های امسال را در گرما انجام داده‌ایم و سخت‌ترین شرایط را تحمل کرده‌ایم تا مردم آبادان و هواداران صنعت نفت را خوشحال کنیم ولی به نظرم سازمان لیگ باید یک برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد تا انقدر بازی‌ها فرسایشی نشود. سال‌های قبل بازی‌ها در اردیبهشت‌ماه تمام می شد ولی الان به مرداد رسیدیم و هنوز دو مسابقه باقی مانده است.

او تصریح کرد: هر تیمی در این مدت به آبادان آمده، گرما را بزرگترین مشکل خودشان دانسته، اما همه باید بدانند که بیشتر از همه، تیم ما اذیت می‌شود که در این گرمای وحشتناک تمرین و بازی می‌کند. ما این هفته هم با فولاد بازی داریم که آن مسابقه نیز در گرما خواهد بود و بازهم یک چالش جدی خواهیم داشت ولی به دنبال برنده شدن هستیم.

دروازه‌بان صنعت نفت با اشاره به مشکل کم‌آبی و بی‌آبی در خوزستان گفت: واقعاً این شرایط دردناک و اسفبار است. مردم آبادان و تمام شهرهای خوزستان از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند و هیچ دل‌خوشی و تفریح خاصی ندارند، اما متاسفانه در حال حاضر مشکل کم

‌آبی هم به تمام مسائلی که دارند اضافه شده است. از طریق سایت شما فریاد می‌زنم و از مسئولان رده بالای کشور می‌خواهم که تو را به خدا به داد این مردم برسید و زندگی خوبی برای آنها بسازید. واقعا حق مردم نجیب آبادان و خوزستان که در هشت سال جنگ سخت‌ترین شرایط را داشتند، چنین وضعیتی نیست.