مدیران باشگاه برای بودجه تیم التماس کردند

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر اظهار داشت: قبل از اینکه مسئولیت تیم را برعهده بگیریم، تیم در هشت بازی 4 امتیاز گرفته بود. در زمانی که تیم شرایط خیلی بدی داشت، با سر به سمت ته جدول شیرجه رفت و شاید یکی از مدعیان سقوط بود، با توجه به تغییراتی که صورت گرفت و ما به تیم آمدیم در سه بازی اول 7امتیاز گرفتیم اما دو مورد باعث شد افت داشته باشیم. 

وی درباره نتایج ضعیف این تیم افزود: یکی اینکه نتوانستیم تیم را خوب پشتیبانی کنیم. دوم اینکه فاصله بازی‌ها خیلی زیاد و حدود 35 روز شد. این مسئله ما را از یک طرف  امیدوار کرد، چون منابع مالی مشخصی نداشتیم. مسئولین می‌توانستند پیگیر شوند و کمک کنند که منابع مالی ما تأمین شود تا به بازیکنان روحیه بدهیم و حق و حقوق و پاداش‌های شان را پرداخت کنیم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد و به خاطر همین از شرایط خوب خودمان فاصله گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: اتفاقاتی که افتاد باعث شد نتوانیم نتیجه بگیریم، برد بیاوریم و تیم را جمع کنیم. شرایط تیم اینطور بوده و اگر برای سال آینده تیم در لیگ برتر بماند و قرار باشد با قدرت ظاهر شود، باید منابع مالی و اینکه چه تاریخی پول به باشگاه تزریق می‌شود مشخص باشد. تا تیم در مجموع بتواند نتیجه بگیرد و باعث سربلندی مردم شود. اگر منابع مالی مشخص نباشد همین‌طور می‌شود که با شروع فصل با هزار مشکل تیم را جمع کردند و آخر فصل هم باید با دعا، خدا و پیغمبر و صلوات تیم را نگه دارند. امیدوارم برای فصل آینده اتفاقات بهتری با برنامه‌ریزی‌های بهتر بیفتد تا تیم جایگاه بهتری را در لیگ پیدا کند و باعث افتخار مردم شهر شود. 

فکری با اشاره به بازی فردا مقابل گل‌گهر گفت: گل‌گهر بازیکنان و سرمربی بسیار خوبی دارد که قابل احترام است. امیر قلعه‌نویی از مربیانی است بیشترین افتخارات را در فوتبال‌مان دارد. خودم و همه استقلالی‌ها باید احترام خاصی برای او قائل باشیم. گل‌گهر هم از لحاظ تشکیلات و هم از لحاظ بازیکن تیم قابل احترامی است. بازی سختی برای ما است امیدوارم فردا بچه‌های ما با توجه به اینکه آخرین بازی در مسجدسلیمان است، با تمام قوا و انرژی بازی کنند تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت امتیاز این بازی گفت: با توجه به امتیازی که می‌گیریم می‌توانیم در یک هفته مانده به پایان لیگ تکلیف خودمان را مشخص کنیم، ماندنی شویم و نگاهی به بازی‌های دیگر نداشته باشیم. امیدوارم فردا بازی خوبی از هر دو تیم ارائه شود. گل‌گهر به دنبال سهمیه چهارم و در جام حذفی مدعی است. امیدوارم هواداران در نهایت از شکل بازی راضی باشند.