بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه برنامه شبهای فوتبالی

 باشگاه پرسپولیس  با صدور بیانیه‌ای به اتفاقات شب گذشته یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: شب گذشته شیرمردان سرخ بار دیگر گل‌ کاشتند و در دیداری که تا حد زیادی سرنوشت قهرمانی این فصل را مشخص می‌کرد با وجود عقب افتادن از حریف خود، با غیرت و روحیه بالای خود به بازی برگشتند و سه امتیاز مهم در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی کسب کردند.

کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و سایر ارکان باشگاه و تیم در این چند روز پایانی یک دل و یک هدف در کنار هم تلاش می‌کنند و اکنون مدیریت باشگاه نیز با وجود تمام تنگناها و مشکلات مالی پابه‌پای تیم حرکت می‌کند و همانا این رمز موفقیت پرسپولیس برای رسیدن به قله فوتبال ایران بوده است.

البته در زمان شادی و خوشحالی همیشه هستند جریان‌ها و افرادی که با رفتار غیرحرفه‌ای و رنگی، ماهیت خود را بیشتر نمایان می‌کنند و سعی در تلخ کردن این شادی‌ها برای هواداران دارند.

در شبی که پرسپولیس با اقتدار در مسیر قهرمانی مجدد قدم برداشت و کام حسودان و دشمنانش را تلخ کرد، مجری برنامه شب‌های فوتبالی در خلال مصاحبه با مدیرعامل باشگاه استقلال و در حالی که مشخص بود از برد پرسپولیس ناراحت است، بارها سعی کرد با سوالات هدفمند و حاشیه‌ای داستان موفقیت‌های متوالی پرسپولیس را لوث کند.

باید از مجریان و سایر دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی پرسید که به عنوان فعالان رسانه‌ای و افرادی که می‌توانند به واسطه کار در رسانه ملی روی افکار جامعه تأثیر بگذارند، چه آورده مثبتی برای این فوتبال و لیگ ما داشته‌اند جز اینکه هر هفته با برنامه‌ای بدون محتوای مثبت و تاثیرگذار، بر آتش کینه عده‌ای که با پرسپولیس دشمنی دارند دامن بزنند و فقط دنباله‌روی برخی جریان‌های هواداری بچگانه باشند؟

مجری شب‌های فوتبالی فقط و فقط به همین سوال جواب دهد که کدام عضو متمول در باشگاه پرسپولیس بوده و به تیم کمک کرده، در حالی که اظهر من‌الشمس است که در تیم رقیب چندین و چند فرد متمول در این چند سال به هیئت مدیره آمدند و مبالغ میلیاردی هزینه کردند؟! این فضاسازی‌ها، سوالات هدف‌دار و تحریف واقعیات با چه هدفی دنبال می‌شود؟

حال مشخص می‌شود که موضع‌گیری قبلی سرمربی و همچنین باشگاه پرسپولیس در قبال این برنامه کاملا درست بوده و متاسفانه روال کار مجریان و تهیه‌کنندگان آن نیز هیچ رنگ و بویی از تغییر را نشان نمی‌دهد اما باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار به تغییر رویه از سوی سازندگان این برنامه است.

هرچند باشگاه پرسپولیس کماکان و مثل گذشته تأکید دارد که با همه رسانه‌ها اعم از تصویری و نوشتاری همکاری دوجانبه‌ای داشته باشد و در این راه ارتباط خود را با اهالی رسانه حفظ کند.