اخباری:امیدوارم فردا پایان خوشی داشته باشیم

سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار سایپا و تراکتور اظهار داشت: افتخار این را داشتم که 6 ماه در تبریز در خدمت مردم تبریز باشم و خیلی خوشحال هستم که دوباره در این شهر حضور دارم.

وی افزود:فردا آخرین بازی لیگ فرسایشی است که به دلیل کرونا و برنامه ریزی کمی طولانی شد اما امیدوارم فردا پایان خوشی برای سایپا باشد. تراکتور تیم بزرگی است که از پرطرفدارترین تیم های آسیا محسوب می شود و پرشورترین طرفداران فوتبال در آسیا را دارد. جای همه آنها در استادیوم خالی است و امیدوارم که در لیگ جدید تمهیداتی صورت بگیرد که باز هم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: تراکتور تیمی خوب و با بازیکنان توانمند و کادر فنی قوی دارد. البته برای ما فرقی نمی کند مقابل چه تیمی هستیم. بازیکنان ما در بازی های اخیر نشان دادند جایگاه آنها اینجای جدول نیست. تیمی که در 2 بازی اخیر مقابل گل گهر و آلومینیوم اراک 28 ضربه کرنر داشته و دو دروازه بان های حریف بهترین بازیکنان زمین شدند، این نشان می دهد که سایپا چقدر تیم خوبی است.

اخباری تاکید کرد: امیدوارم فردا با یک بازی تاکتیکی و فنی برای سربلندی سایپا تلاش کنیم. کاری به بازی های دیگر هم نداریم. جا دارد از هیات مدیره باشگاه سایپا و مدیرعامل باشگاه یک تشکر ویژه داشته باشم که در این 2 هفته حمایت خیلی خوبی از تیم کردند و همه جوره وارد گود شدند. امیدوار هستیم که فردا بتوانیم سربلند باشیم.

وی در خصوص غایبان تیمش در بازی فرد ا گفت: ما 7 بازیکن را در اختیار نداریم که از گذشته مصدوم بودند.متاسفانه یک تعداد از بازیکنان که قبلا از تیم کنار گذاشته شده بودند شرایط بدنی خوبی ندارند و از شرایط آرمانی خارج شده بودند و به همین دلیل آنها را در اختیار نخواهیم داشت.