درگیری دو استقلالی بالا گرفت

احمد مددی که با حکم احمد سعادتمند به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه  استقلال  وارد این مجموعه شد چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی به‌شدت از عملکرد مدیرعامل سابق انتقاد کرد، همان‌طور که انتظار می‌رفت صحبت‌های تند مددی علیه مدیرعامل سابق با واکنش تند سعادتمند همراه شد.

سعادتمند با انتشار استوری‌های متعدد تلاش کرد پاسخ مناسبی به سخنان مددی ارائه دهد، اما واکنش‌های تند مسئولین باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌های تندوتیز در کانال رسمی باشگاه آتش اختلافات میان این دو مدیر استقلالی را به بالاترین حد ممکن رساند.

حالا خبر می‌رسد هم‌زمان با شکایت احمد مددی و افزایش تنش میان آنها، سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال بیانیه‌ای بیست و دو بندی را آماده کرده‌است تا به‌صورت صریح و شفاف پاسخ اتهامات احمد مددی را بدهد.

قرار بود سعادتمند در یک برنامه تلویزیونی این موارد را بیان کند، اما با پادرمیانی برخی دوستان مشترک این اتفاق رخ نداد تا استقلال در آستانه رقابت‌های حساس جام حذفی با حاشیه‌ای جدید روبرو نشود.

اما نزدیکان احمد سعادتمند مدعی هستند به‌زودی مدیرعامل سابق آبی‌ها در ارتباط با قرارداد‌های نجومی که احمد مددی پیش‌از این به آن اشاره کرده بود و برخی موارد ابهام‌برانگیز در خصوص چگونگی انتخاب مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال دست به افشاگری خواهد زد تا به‌این‌ترتیب حملات تندوتیز مددی را پاسخ دهد.

بدون تردید جدال رسانه‌ای مددی و سعادتمند می‌تواند چالشی بزرگی در مجموعه مدیریتی استقلال را به وجود آورد تا برای چندمین‌بار پرونده نقل‌وانتقالاتی استقلال در فصل گذشته تبدیل به سوژه نخست رسانه‌های خبری شود.

دوئل منتخبان وزیر ورزش و جوانان در باشگاه استقلال در روز‌های پایانی دولت دوازدهم می‌تواند زوایای پنهان مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال را رمزگشایی کند تا شاید این حقیقت مشخص شود که چرا آبی‌های پایتخت در سال‌های اخیر با تنش‌های مدیریتی فراوان روبرو شدند.