سیدجلال بهترین بازیکن لیگ بود؛ با تقدیر از نوراللهی!

سرپرست اسبق  پرسپولیس پس از پنجمین قهرمانی متوالی سرخپوشان تهرانی با خوشحالی دقایقی با ما هم کلام شد؛

پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر در حالی حاصل شد که شما هم جزو تیمی بودید که از لیگ شانزدهم استارت این قهرمانی ها را زد.

خیلی خوشحالم که پرسپولیس قهرمان شد و باز هم ثابت کرد بهترین تیم ایران است. نکته مهم این بود که پرسپولیس اجازه نداد سرنوشت قهرمانی اش به بازی های دیگر گره بخورد.

منظور شما بازی استقلال و سپاهان اصفهان است؟

بله، پرسپولیس در همان نیمه اول دیدار با پیکان بار خود را بست و با زدن ۲ گل خیال خودش را برای قهرمانی راحت کرد. اگر کار به نیمه دوم کشیده می شد کار سخت می شد. خدا را شکر که یحیی گل محمدی و بازیکنانش با تمرکز کامل و خیلی حرفه ای قهرمان شدند.

سخت ترین قهرمانی پرسپولیس در این سال ها کدام فصل بوده است؟

لیگ هفتم خیلی وحشتناک بود. سرنوشت قهرمانی به هفته آخر و بازی مستقیم ما با سپاهان کشیده شد. درحالی که همه خود را برای سوت پایان بازی آماده می کردند ناگهان در دقیقه ۹۷ سپهر حیدری آن گل تاریخی را زد و بلافاصله برای شادی پس از گل آمد بغل من! یک قراری بین من و سپهر حیدری بود و هرگز آن روز را فراموش نخواهم کرد.

لیگ بیستم به پایان رسید و می دانیم بازی های این فصل را هم با دقت تعقیب کردید. به نظر شما بهترین گلر امسال چه کسی بود؟

آمار نشان می دهد حامد لک بیشترین کلین شیت ها را داشته است و بهترین دروازه بان بوده است.

بهترین مدافع؟

سیدجلال حسینی نه تنها بهترین مدافع فصل بوده بلکه بهترین بازیکن لیگ بیستم هم بوده است البته با تقدیر از احمد نوراللهی!

بهترین هافبک؟

از احمد نوراللهی که عملکرد فوق العاده ای داشت گفتم و حالا می خواهم از احسان پهلوان شماره ۱۴ پرسپولیس یاد کنم. او فوتبالیستی زحمتکش و بی ادعا نشان داد که خیلی برای موفقیت تیمش می دود و زحمت می کشد.

و بهترین مهاجم لیگ؟

طبیعی است بهترین مهاجم لیگ باید آقای گل آن لیگ هم باشد. سجاد شهباززاده با زدن ۲۰ گل بهترین بود.

سورپرایز لیگ بیستم؟

این اواخر بازی این پسر فرشاد فرجی من را سورپرایز کرد. خیلی با اعتماد به نفس بالا در کنار کنعانی زادگان توپ می زد. من فکر می کنم فرجی فصل آینده حرف های بیشتری برای زدن داشته باشد.

اغلب بازیکنان پرسپولیس حرف از ششمین قهرمانی این تیم در فصل آینده می زنند. شما در این رابطه چه نظری دارید؟

این نشان دهنده اعتماد به نفس بالای بچه هاست. قطعا کار سختی است تکرار قهرمانی و رسیدن به ششمین جام پی درپی اما این بچه ها ثابت کرده اند می توانند هر غیرممکنی را ممکن کنند.