آخرین اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور

اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور به علت پرونده استوکس بسته شده است، اظهار کرد: رای پرونده استوکس و اروین در دادگاه عالی ورزش (cas) قطعی شده است، اما کمیته انضباطی فیفا هنوز جریمه یا محرومیتی در نظر نگرفته و ابلاغیه‌ای برای ما ارسال نشده است.

گودرزی درباره اینکه گفته می‌شود شکایت منصوریان به فیفا باعث شده پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته شود، گفت: منصوریان از طریق فیفا اقدام به شکایت از باشگاه تراکتور نکرده است. البته حکم پرونده منصوریان را‌ ای اف سی تایید کرده و طبق ماده ۸۹ آیین نامه انضباطی، باشگاه تراکتور ظرف یک ماه مهلت پرداخت طلب منصوریان را داشته است.

او افزود: به نظرم مهلت پرداخت مطالبات مالی منصوریان به پایان رسیده و ابلاغیه این پرونده هم به باشگاه تراکتور ارسال شده است. اگر مفاد رای صادر شده را اجرا نکنیم، تنبیهات انضباطی را برای ما در نظر می‌گیرند.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: به هر حال ابلاغیه‌ای از کمیته انضباطی فیفا بعد از قطعیت رای پرونده استوکس دریافت نکردیم که به تبع آن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور بسته شود.

گودرزی درباره اینکه برخی از بازیکنان به علت اعتراض به دریافتی خود قصد دارند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کنند، گفت: بازیکنانی همانند اخباری و تیکدری قرارداد دارند، اما من از نحوه پرداختی‌ها خبر ندارم. به هر حال شرایط برای فسخ قرارداد بازیکنان فراهم است و آن‌ها می‌توانند تقاضای فسخ قراردادشان را بدهند؛ اما فسخ قرارداد غیر موجه است.

او درباره اینکه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور درخواست جدایی داده است، گفت: اخباری به طور رسمی درخواستی برای جدایی نداده است چرا که این گلر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و این اتفاق رخ نمی‌دهد.