ملوان در آرزوی رسیدن به چهارمین قهرمانی

تیم فوتبال ملوان فردا شب در چارچوب دیداری حساس از رقابت‌های جام حذفی فوتبال در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌رود. 

تیم فوتبال ملوان امروز با پرواز مستقیم از رشت به اهواز رفت تا به دیدار رقیب خوزستانی برود. 

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندرانزلی که در تاریخ خود، با سه قهرمانی و چهار نایب قهرمانی یکی دیگر از تیم‌های پرافتخار جام حذفی هستند، حالا قصد دارند که برای هشتمین بار در تاریخ رقابت‌های جام حذفی به فینال این رقابت‌ها صعود کنند و حتی بتوانند چهارمین قهرمانی خود را در این مسابقات به دست آورند. 

ملوانی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم خیبر خرم آباد شدند و به این مرحله از رقابت‌ها رسیدند. 

دو بازیکن فولاد خوزستان؛ ساسان انصاری به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه با سپاهان و فرشاد احمدزاده (محرومیت انضباطی) محرومان نیمه نهایی جام حذفی هستند. 

پژمان نوری مدیر عامل ملوان بندرانزلی هم به دلیل بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و از همراهی تیم ملوان محروم است. 

کوپال ناظمی با کمک‌های قهرمان نجفی، محمد جواد مداح و مجتبی افرا قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت. 

ملوانی‌ها فردا شب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف فولاد می‌روند و در صورت صعود به فینال به مصاف یکی از تیم‌های استقلال تهران و گل گهر سیرجان خواهند رفت.