کادر فنی و کریم باقری مهمترین عامل قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس هستند

مجتبی زارعی مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، درباره قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: استارت قهرمانی‌های متوالی  پرسپولیس از زمان برانکو زده شد و به گل محمدی ختم شد، امیدوارم با  دبل هت‌تریک و قهرمانی در آسیا تکمیل شود. تیم پرسپولیس  با انسجام و با تاکتیک است و روی این تیم به خوبی کار شده است. 

مهاجم اسبق پرسپولیس علت قهرمانی سرخپوشان را چه چیزی می‌داند، گفت:  کادر فنی و کریم باقری را مهمترین عامل قهرمانی سرخپوشان می‌دانم. باقری تیم پرسپولیس را جمع کرد و او از زمان برانکو تاکنون در این تیم بوده و خیلی زحمت کشیده است. علاوه بر این، گل محمدی هم رکن اصلی قهرمانی پرسپولیس بوده زیرا در راس کادر فنی است.  

او درباره اینکه راهکارش برای ادامه قهرمانی‌های پرسپولیس چه چیزی است، بیان کرد: گل محمدی همه بازیکنان را در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد به همین علت باید همه نفرات را حفظ کند. به نظرم کنعانی زادگان بازیکن خوبی بود و باید این بازیکن را حفظ می‌کردند و نباید بگذارند بقیه بازیکنان بروند. علاوه بر این، ۴، ۵ بازیکن دیگر باید جذب کنند تا در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند و مطمئن هستم که قهرمان می‌شوند.  

زارعی درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس گفت: احمد نوراللهی با وجود اینکه هافبک دفاعی است به خط حمله پرسپولیس اضافه می‌شود و او بهترین بازیکن سرخپوشان است. بازیکنانی همانند عیسی آل کثیر، مغانلو، عبدی و ترابی هم خوب کار کردند، خیلی زحمت کشیدند و هر وقت لازم بوده به تیم خود کمک کردند.