کاوه رضایی در راه تیم فوتبال لوون

سایت lavenir بلژیک با انتشار خبری مدعی شد که کاوه رضایی مهاجم ایرانی باشگاه کلوب بروژ بلژیک که دو فصل به طور قرضی برای شارلوا بازی می‌کرد، باز هم به تیم دیگری قرض داده خواهد شد؛ این بار به لوون بلژیک

این در حالی است که روز گذشته خبر‌ها حاکی از آن بود که تیم نایمخن هلند که امسال به رقابت‌های دسته برتر (اردیویسه) صعود کرده، در تلاش است رضایی را به خدمت بگیرد، اما ظاهرا مذاکرات بین دو طرف به نتیجه نرسید و این مهاجم ۲۹ ساله در بلژیک ماندنی شد.

سایت forzanec هلند نیز با تایید این خبر نوشت، این هفته گزارش داده بودیم که NEC به کاوه رضایی علاقه‌مند است، اما به نظر می‌رسد که این انتقال متوقف شده است. به نظر می‌رسد رضایی در حال انتقال داخلی از باشگاه بروژ به OHL (لوورن) است.

کاوه رضایی پس از درخشش در شارلوا سال ۲۰۱۸ با مبلغ پنج میلیون یورو راهی کلوب بروژ شد، اما نتوانست درخشش خود را در این تیم تکرار کند و آگوست سال ۲۰۱۹ به صورت قرضی به تیم سابق خود بازگشت. او پس از پایان قرارداد قرضی اش در شارلوا به کلوب برگشت، اما باز هم جایی در برنامه‌های کلمنت سرمربی این تیم پیدا نکرد و برای بار دوم در جولای سال ۲۰۲۰ باز هم به صورت قرضی به شارلوا منتقل شد.

با توجه به روند فعلی، جدایی مهاجم از کلوب بروژ قطعی به نظر می‌رسد. قرارداد رضایی با این باشگاه سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.