تب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دوباره از امروز بالا می‌گیرد

فصل جدید مسابقات  لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام یک مسابقه در تبریز برگزار می‌شود و سایر مسابقات هم فردا پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

در اولین هفته این رقابت‌ها امروز ۲ تیم مس سونگون و زندی بتن کلاردشت به مصاف هم می‌روند. مس سونگون در ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال موفق شده عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و حالا بازیکنان و مسئولان این تیم به دنبال پنجمین قهرمانی هستند.

مدیران باشگاه مس سونگون چند روز بعد از قهرمانی در لیگ برتر با حمید بیغم سرمربی سابق مس سونگون و گیتی پسند وارد مذاکره شدند و بعد از توافق با او قرار است، بیغم این فصل به عنوان سرمربی بر روی نیمکت مس سونگون بنشیند.

مس سونگون این بار می خواهد با بیغم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

از سوی دیگر تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت حضور دارد. این تیم امسال به همراه فولاد زرند ایرانیان موفق شد جواز صعود به مسابقات لیگ برتر را کسب کند. کلاردشتی‌ها هفته گذشته در فینال لیگ دسته اول برابر فولاد زرند به میدان رفتند و موفق شدند این تیم را شکست دهند و به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول دست پیدا کنند. هدایت تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در این فصل بر عهده مجید رئیسی مربی سابق گیتی پسند اصفهان است.

بازی ۲ تیم مس سونگون و زندی بتن کلاردشت را می‌توان جدال ۲ قهرمان دانست. مسی‌ها در لیگ برتر و زندی بتن در لیگ دسته اول موفق شدند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. حال باید منتظر ماند و دید بازی این ۲ تیم امروز با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

دیدرا تیم‌های فوتسال مس سونگون و زندی بتن کلاردشت از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه شروع می‌شود.

برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه/ ساعت ۱۸

مس سونگون - زندی بتن کلاردشت (سالن شهید پورشریفی تبریز)

پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه/ ساعت ۱۸

گیتی پسند اصفهان - سپاهان اصفهان (سالن پیروزی اصفهان)

کراپ الوند قزوین - مقاومت البرز (سالن یادگار امام (ره) قزوین)

ملی حفاری اهواز - سن ایچ ساوه (سالن تختی اهواز)

مجتمع فردوس قم - شهروند ساری (سالن شهید حیدریان قم)

فولاد زرند ایرانیان - فرش آرای مشهد (سالن شهدای روح آباد زرند)