آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

فصل نقل و انتقالات تابستانی  فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

رومرو به تاتنهام پیوست

کریستین رومرو مدافع آرژانتینی تیم آتالانتا با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۵۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش به تاتنهام پیوست. این ملی پوش آرژانتینی سال گذشته به صورت قرضی و با گزینه خرید قطعی ۱۸ میلیون یورویی برای دو فصل از یوونتوس به آتالانتا پیوست.

تمدید قرارداد کلاین با کریستال پالاس

ناتانیل کلاین بازیکن تیم کریستال پالاس قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

بازگشت هری کین به تمرینات تاتنهام

هری کین کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام که مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از روز شنبه به تمرینات تیمش باز می‌گردد. این در حالی است که گفته می‌شد او برای این که باشگاه تاتنهام را مجبور به فروش خود کند از حضور در تمرینات تیم طفره رفته است.

آث میلان زیاش را جایگزین ایلیچیچ می‌داند

باشگاه آث میلان در نظر دارد یوسیپ ایلیچیچ بازیکن باتجربه تیم آتالانتا را به خدمت بگیرد.

ایلیچیچ ۳۳ ساله هدف شماره یک آث‌میلان است و آن‌ها قبلاً با این بازیکن به توافق رسیده اند، اما هنوز نتوانسته اند  با آتالانتا به توافق برسند.

در صورتی که میلان نتواند ایلیچیچ را به خدمت بگیرد حکیم زیاش بازیکن مراکشی چلسی گزینه بعدی آن‌ها خواهد بود، اما چلسی باید ابتدا با انتقال قرضی او موافقت کند.

دمیرال به طور قرضی به آتالانتا پیوست

مریح دمیرال بازیکن ۲۳ تیم‌ملی ترکیه و باشگاه یوونتوس با قراردادی قرضی و با بند خرید ۳۰ میلیون یورویی به مدت یک فصل راهی تیم آتالانتا شد.

دمیرال تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی ۱۸ میلیون یورویی از ساسولو راهی یووه شد و در ۳۲ بازی، یک گل به ثمر رساند.

پیوستن مسی به پاری‌سن‌ژرمن به معنی جدایی امباپه نیست

در حالی که گفته می‌شود لیونل مسی کاپیتان سابق تیم بارسلونا در راه پایتخت فرانسه قرار دارد، پوچتینو سرمربی آرژانتینی تیم پاری‌سن ژرمن گفت آمدن احتمالی مسی به پاری سن ژرمن باعث جدایی کیلیان امباپه نخواهد شد.

گفته می‌شود به دلیل مقررات بازی جوانمردانه مالی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای آن که بتواند لیونل مسی را به خدمت بگیرد باید کیلیان امباپه را به تیم دیگری منتقل کند، اما پوچتینو این شایعات را تکذیب کرد.

توافق لوکاکو با چلسی

به گزارش فوتبال لندن روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر میلان بر سر قراردادی ۵ ساله با چلسی به توافق رسیده است.

مهاجم تیم ملی بلژیک که سهم بسزایی در قهرمانی فصل گذشته اینتر میلان داشت و یک دوره در چلسی بازی کرده است برای بازگشت به استمفورد بریج مبلغ هنگفتی دریافت خواهد کرد.

مذاکره یوونتوس با دیبالا ادامه دارد

باشگاه یوونتوس قرار است روز شنبه با مدیر برنامه‌های پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی خود مذاکراتی داشته باشد. کمتر از یک سال دیگر از قرارداد این مهاجم آرژانتینی باقی مانده و ممکن است تورین را ترک کند.

پاری‌سن‌ژرمن مسی و امباپه را باهم می‌خواهد

به گزارش نشریه مارکا سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن معتقدند آن‌ها می‌توانند لیونل مسی را به خدمت بگیرند و همچنان کیلیان امباپه را در تیم حفظ کنند.
مسی روز پنجشنبه جدایی خود از بارسلونا را اعلام کرد و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. از طرف دیگر کیلیان امباپه وارد آخرین سال قرارداد خود با پاری سن ژرمن شده است.

بازیکن وست بروم به الهلال پیوست

ماتیوس پریرا بازیکن تیم وست برومویچ به تیم الهلال رقیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پیوست. این بازیکن فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس ۳۳ بار برای وست برومویچ به میدان رفت و موفق شد ۱۱ بار گلزنی کند و ۶ پاس گل بدهد.

روزنامه الریاضیه نوشته است که باشگاه الهلال برای دریافت رضایت نامه ماتیوس پریرا، مبلغ ۱۷ میلیون یورو (نزدیک به ۵۰۵ میلیارد تومان) هزینه کرده و قرار است این مبلغ را در دو قسط پرداخت کند و خود این بازیکن نیز سالیانه دستمزد ۴.۸ میلیون یورویی (بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان) دریافت می‌کند.

لیورپول به دنبال مهاجم جدید

باشگاه لیورپول در تلاش است تا بتواند یک مهاجم جنگنده دیگر مانند دیوگو ژوتا را به خدمت بگیرد.

تمدید قرارداد امباپه اولویت اصلی پاری‌سن ژرمن

توافق با کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه برای تمدید قرارداد اولویت اصلی تیم پاری‌سن ژرمن است.

گفته می‌شود پاری سن ژرمن به دنبال جذب لیونل مسی است، اما امضای قرارداد جدید با کیلیان امباپه مهمترین هدف سران این باشگاه است.

رناتو سانچز به یوونتوس پیشنهاد شد

رناتو سانچز بازیکن تیم لیل فرانسه به باشگاه یوونتوس پیشنهاد شد. تیم‌های لیورپول و آرسنال هم علاقه مند به جذب این هافبک تیم ملی پرتغال هستند، اما ممکن است او لیل را به مقصد ایتالیا ترک کند.

نقش رومرو در جدایی مسی

نشریه مارکا مدعی شد که ناکامی باشگاه بارسلونا در جذب کریستین رومرو مدافع آرژانتینی آتالانتا یکی از عوامل تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی بود.

گرچه گفته می‌شد مقررات محدودیت‌های مالی لالیگا نقش اصلی را در تمدید نشدن قرارداد مسی ایفا کرد، اما مارکا مدعی شد که ناکامی بارسلونا در شکست تاتنهام برای جذب رومرو باعث شد مسی هم قرارداد خود را تمدید نکند.

مسی همچنان مد نظر منچسترسیتی

منچستر سیتی با وجود خرید جک گریلیش از استون ویلا، جذب لیونل مسی را منتفی نمی‌داند. گزارش شده است که آن‌ها قدرت مالی کافی برای انجام دومین خرید بزرگ را دارند. این در حالی است که گفته می‌شود پاری سن ژرمن در رقابت برای جذب مسی شانس بسیار زیادی برای پیروزی دارد.