ساعت بازی امشب استقلال و فولاد خوزستان در فینال جام حذفی

طبق برنامه تیم‌های  استقلال  و  فولاد خوزستان  از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (یکشنبه، ۱۷ مرداد) در چارچوب فینال  جام حذفی  به مصاف هم خواهند رفت. طبیعی است که افراد و مسئولان مختلف برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان حاضر شوند.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ، وحید هاشمیان و مجتبی خورشیدی در اصفهان حاضر خواهند شد و این بازی را از نزدیک نظاره‌گر خواهند بود. پیش از این کادرفنی تیم ملی دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی میان تیم‌های استقلال و گل‌گهر را نیز به تماشا نشسته بود.

ساعت بازی امشب استقلال و فولاد خوزستان فینال جام حذفی

حال پرسش اینجاست  کادرفنی تیم ملی با در نظر گرفتن بازی استقلال چند بازیکن از جمع آبی‌پوشان به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد؟ پیش از این اسکوچیچ،  عارف غلامی، رشید مظاهری و مهدی قایدی را از استقلال به تیم ملی فوتبال دعوت کرده است. از این جمع، غلامی به دلیل مصدومیت تا چند ماه از میادین دور خواهد بود. مظاهری حتی در استقلال کمتر به میدان رفته و در مقابل رقبایی مانند بیرانوند، عابدزاده، نیازمند و اخباری شانس کمی برای بازگشت به تیم ملی را دارد.

با این تفاسیر مهدی قایدی محتمل‌ترین گزینه برای دعوت به تیم ملی است. در نهایت شاید محمد نادری و فرشید اسماعیلی به لیست تیم ملی دعوت شوند؛ اما بعید است که برای قرار گرفتن در لیست اصلی تیم ملی شانسی داشته باشند. مسعود ریگی هم که این فصل عملکرد قابل توجهی برای استقلالی‌ها داشته است برای تعیین قطعی دعوت شدگان استقلال به تیم ملی باید منتظر سوم شهریور ماه و اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال بماند.

طبق اعلام سرپرست تیم ملی از سوم شهریورماه مینی کمپی را با حضور بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر فوتبال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد و یک بازی درون اردویی در تاریخ ۸ شهریورماه طبق برنامه در دستور کار است.

برنامه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

ایران - سوریه، ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

عراق - ایران، ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

امارات - ایران، ۱۵ مهر ۱۴۰۰

ایران - کره جنوبی، ۲۰ مهر ۱۴۰۰

لبنان - ایران، ۲۰ آبان ۱۴۰۰

سوریه - ایران، ۲۵ آبان ۱۴۰۰

ایران - عراق، ۷ بهمن ۱۴۰۰

ایران - امارات، ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

کره جنوبی - ایران، ۴ فروردین ۱۴۰۱

ایران - لبنان، ۹ فروردین ۱۴۰۱