لیونل مسی به پاری سن ژرمن پیوست

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که پس از بیانیه رسمی بارسلونا مبنی بر تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی ، با پدر این بازیکن به طور مستقیم وارد مذاکره شده بود، سرانجام بر سر انتقال برنده 6 توپ طلا به جمع پاریسی‌ها به توافق رسید.

مبلغ قرارداد مسی با پاری سن ژرمن

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا که ارتباطات خیلی خوبی با ستاره‌های فوتبال و مدیر برنامه‌های سرشناس دارد، از قطعی شدن پیوستن لیونل مسی 34 ساله به پاری‌سن‌‌ژرمن خبر داد.

رومانو مدعی شد طرفین برای عقد قراردادی دو ساله به توافق کامل رسیده‌اند و در قراردادی که به زودی منعقد خواهد شد، بند تمدید برای سال سوم هم وجود دارد. همچنین بر اساس این گزارش دستمزد فوق‌ستاره پیشین بارسلونا در PSG چیزی در حدود 35 میلیون یورو در هر فصل به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته‌ شده؛ خواهد بود.

عکس لیونل مسی در پاری سن ژرمن

رومانو خبر داد که مسی پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را پذیرفته و تا ساعاتی دیگر در شهر پاریس خواهد بود تا فرایند پیوستنش به این تیم فرانسوی را تکمیل کند.

این مهاجم آرژانتینی که در این سال‌ها در 778 بازی برای بارسلونا به میدان رفت و 672 گل هم به ثمر رساند، در این مدت به این تیم برای کسب 34 جام مختلف کمک کرد.

بیوگرافی لیونل مسی

لیونل مسی در بیست و چهارم ژوئن 1978 در روزاریو سانتافه آرژانتین به دنیا آمد. پدرش خورخه هوراکیو مسی کارگر کارخانه فلزات و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی یک نظافت چی نیمه وقت بود. اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونای ایتالیا بر میگردد. جد او به نام آنجلو مسی در سال 1883 به آرژانتین مهاجرت کرده است. او دو برادر به نام های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سول دارد. 

در پنج سالگی فوتبال را آغاز کرد آن هم در تیم محلی گراندولی که پدر او هدایتش را بر عهده داشت. در سال 1995 به تیم باشگاه نیوولز اولد بویز پیوست، تیمی که در شهر روزاریو شهری که در آن به دنیا امده بود قرار داشت .

در سن 11 سالگی تشخیص داده شد که او با مشکل کمبود ترشح هورمون رشد مواجه است. تیم معروف شهر بوینس آیرس ریور پلاته به پیشرفت مسی علاقه وافر نشان داد ولی توان پرداخت هزینه های معالجه او را که 900 دلار در ماه بود ، نداشت. کارلوس رکساچ مدیر باشگاه ورزشی باشگاه بارسلونا از طریق بستگان مسی در لیدا و کاتالونیا از استعداد بالا مسی در فوتبال آگاه شده بود و از آن طرف مسی و پدرش آماده بودند تا مذاکرات برای پیوستن لیونل نوجوان به تیم بزرگ بارسلونا آغاز شود . رکساچ بدون داشتن کاغذی در دست قراداد لیونل مسی را بر روی یک دستمال کاغدی نوشت و باشگاه بارسلونا حاضر شد تا هزینه های درمان مسی را بپردازد به این شرط که او با خانواده اش به اسپانیا نقل مکان کند.