مهدی قایدی چه کاری مگر برای استقلال کرده است!

پرورش‌خواه در خصوص شکست  استقلال  در فینال جام حذفی اظهار داشت: به عنوان یک هوادار خیلی ناراحت هستم، پارسال هم به همین شکل فینال را از دست دادیم و با اینکه دیگران هم در عدم موفقیت استقلال تاثیر دارند، اما آخر سر همه چیز به خود ما برمی گردد و باید به خودمان نگاه کنیم. بازیکنان و مربیان باید مشخص کنند پیروزی و قهرمانی می‌خواهند یا پول و سرمایه. وقتی در زمین موفق باشی و به جام برسی، پول و ثروت لذت بیشتری خواهد داشت. بازیکن باید تحملش را بالا ببرد، اما ۲ سال است اعتصاب و دعوا می‌بینیم. بازیکن می‌خواهد مردم و هواداران را شاد کند یا فقط دنبال مسائل مالی است؟ همین بحث‌ها باعث از بین رفتن تمرکز می‌شود و این نتایج را می‌گیریم. در این مدت همدلی بین بازیکنان، مربیان و هیات مدیره وجود نداشته است.

وی درباره عملکرد ضعیف فرشید اسماعیلی مقابل فولاد گفت: اسماعیلی قبلا برای استقلال پنالتی زده بود، اما در آن شرایط کار سختی داشت. اگر به روز‌های لیگ قهرمانان آسیا برگردیم، عملکرد کم نظیر استقلال را خواهیم دید سوالم این است چرا همان تیم به این حال و روز افتاد؟ کسی که بخواهد قهرمان شود باید بجنگد و کسی که دنبال پول است باید به بازار برود. بازیکن باید در هر حالتی خودش را آماده نگه دارد و به حاشیه نرود. وقتی در اوج باشی حرفت خریدار دارد نه اینکه مدام در حاشیه و اعتصاب باشی.

پیشکسوت استقلال در رابطه با بی‌انگیزگی قایدی در بازی‌های اخیر استقلال عنوان کرد: دست فرهاد مجیدی خالی است، باید ذخیره‌های خوبی بر روی نیمکت استقلال باشند. قایدی چه کار مهمی در استقلال کرده است؟ جام و افتخار کسب کرده؟ چرا یک بازیکن را یک شبه تا این حد بزرگ می‌کنیم؟ وظیفه بازیکن این است در دوران بازی خود حداقل ۱۵ سال در اوج آمادگی باشد و برای تیم هایش بجنگد. بازیکنان کلاه خودشان را قاضی کنند و خودشان را گول نزنند.

پرورش خواه در خصوص استوری جنجالی محمود فکری تصریح کرد: این چه حرفی است؟ استقلال مگر برای فکری است؟ احساسات و منافع شخصی را کنار بگذاریم و برای کمک به تیم حرف بزنیم. بازیکنان این تیم کیفیت خیلی خوبی دارند و فقط نیاز به یک برنامه ریزی درست داریم. تا کی موفق نشدن‌ها را گردن بقیه بیندازیم؟