لوکاکو به چلسی بازگشت +عکس

چلسی انتقال روملو لوکاکو از اینتر را با مبلغ 117.6 میلیون یورو نهایی کرد و مهاجم بلژیکی پس از دو سال حضور در سری آ برای دومین دوره بازی به استمفوردبریج بازگشت.

لوکاکو که در اولین دوره حضور خود در چلسی بین سالهای 2011 تا 2014 برای آبی ها بازی کرد، با قهرمانان اروپا قراردادی 5 ساله امضا کرده است که باعث می شود تا سال 2026 در غرب لندن بماند.  اینتر در ابتدا تمایلی به جدایی از مهاجم ارزشمند خود نداشت، اما نتوانست پیشنهاد سودآور چلسی را در بحبوحه بحران مالی جاری رد کند و این بازیکن 28 ساله اکنون به طور رسمی در آستانه آغاز فصل 22-2021 در استمفورد بریج رونمایی شد.

لوکاکو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:«خوشحال و خوشبختم که به این باشگاه فوق العاده برگشتم. این برای من یک سفر طولانی بود: من به عنوان یک بچه به اینجا آمدم که چیزهای زیادی برای یادگیری پیش رو داشت، اکنون با تجربه بسیار زیاد و بالغ تر برمی گردم. همانطور که می دانید رابطه ای که من با این باشگاه دارم برای من بسیار اهمیت دارد. من در دوران کودکی هوادار چلسی بودم و اکنون بازگشت به اینجا و تلاش برای کمک به آنها برای کسب عنوان های بیشتر یک احساس شگفت انگیز است.»

لوکاکو