ماجرای مصاحبه فرهاد مجیدی علیه مخاطبان خاص استقلال!

دعوای محمود فکری و فرهاد مجیدی با مصاحبه جدید سرمربی استقلال که پاسخی است به مصاحبه اخیر سرمربی قبلی این تیم، وارد فاز تازه‌ای شده است.

روز گذشته فرهاد مجیدی در گفت‌وگویی که با صفحه باشگاه استقلال داشت، صحبت‌های تندی کرد. او در این مصاحبه به اسم کسی اشاره نکرد، اما حالا با رمزگشایی از صحبت‌های او مشخص شده طرف‌حسابش محمود فکری در ایران و محمد تقوی در اروپاست.

دیروز به شکل عجیبی در برخی کانال‌های تلگرامی به محمد تقوی و محمود فکری حمله شد، حمله‌هایی که با فحاشی و واژه‌های رکیک همراه بود و وقتی هم فرهاد مجیدی گفت از تهران تا اروپا من را می‌زنند، نگاه‌ها دوباره سمت محمود فکری و محمد تقوی رفت.

البته پیش‌از‌این نیز چند‌باری شایعه شده بود فرهاد مجیدی دنبال راهی است تا با مزدک میرزایی ارتباط برقرار کند و مانع پخش تحلیل‌های انتقادی محمد تقوی در برنامه تلویزیونی هت‌تریک شود.

بخش اصلی مصاحبه جدید مجیدی حمله به محمود فکری بود. او بدون اینکه نامی از فکری بیاورد، آدرس‌هایی داد که مستقیم به او می‌رسید و از او خواست شرم و سکوت کند. او همچنین تهدید کرد اگر برخی کانال‌های تلگرامی و صفحه‌های اینستاگرامی به توطئه‌های خود علیه او ادامه بدهند، از هواداران استقلال می‌خواهد آن‌ها را ریپورت کنند!