اولین واکنش افشین پیروانی بعد از قرارداد با پرسپولیس

افشین پیروانی ، مدیر تیم پرسپولیس درباره تمدید قراردادش با این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه پرسپولیس بخش بزرگی از زندگی من است اگر  با کسی درگیری داشتم، فقط به خاطر منافع باشگاه بوده است. ما همه را دوست داریم و سال جدید هم در اختیار تیم هستم. اگر هم قرارداد نداشتم، مطمئن باشید سر تمرین می‌رفتم. قرارداد من با پرسپولیس دلی است. وظیفه من است تا این تیم سربلند باشد و پیروانی به عنوان نماینده هواداران سعی می‌کنیم به قهرمانی ششم برسیم.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: قرارداد من دو ساله است. تیم پرسپولیس قهرمان لیگ، سوپرجام و نایب قهرمان آسیا است. همه مجموعه در این مسیر زحمت کشیدند. همه در تلاش هستیم تا تیم قوی داشته باشیم. بعضی از بازیکنان قراردادشان تمام شده است و برای تمدید قرارداد می‌آیند و چند بازیکن هم به تیم اضافه می‌شوند.

اولین واکنش افشین پیروانی بعد از قرارداد با پرسپولیس

پیروانی افزود: من به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس ، وظیفه خودم می‌دانم تا این تیم موفق شود و اگر حمایت‌های لازم انجام شود، این موفقیت صورت می‌گیرد. در جریان نقل و انتقالات، رقابت با تیم‌های صنعتی واقعا سخت است و پیشنهادهای خوبی داده می‌شود. اگر کسی در پرسپولیس باشد، بحث مالی موضوعیت ندارد و بحث عشق است. تمام مجموعه وظیفه خود می‌داند تا دوباره تیم قهرمان شود.

او در پاسخ به وضعیت نوراللهی گفت: ان‌شاءالله در روزهای آینده برای تیم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

پیروانی درباره حاشیه‌هایی که برای حامد لک پیش آمده است، خاطرنشان کرد: حامد سال خوبی را پشت سر گذاشت و مطمئن باشید همه چیز ختم به خیر می‌شود.