بحران بزرگ برای فرهاد مجیدی و استقلال

 پرسپولیس خیلی منطقی به خریدهای خود ادامه می دهد اما استقلال تا این لحظه نه تنها خریدی نداشته بلکه تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص نکرده است.

فرهاد مجیدی گفته بود هدفش از سفر به دبی پیگیری اردوی استقلال قبل از بازی با الهلال در شهریورماه بوده ولی قاعدتا در زمان فعلی نقل و انتقالات این باشگاه به مراتب مهمتر از هر چیز دیگری است.

ظاهرا فرهاد مجیدی سفر خود به امارات را کوتاه کرده و سریعا به تهران بازگشته تا کارها را پیش ببرد. فرهاد به خوبی خبر دارد بعضی از رقبایش حتی این روزها خودشان با بازیکنان جلسه می گذارند تا آنها را راغب به حضور در تیم شان کنند.  

بحران بزرگ برای فرهاد مجیدی و استقلال

در حال حاضر استقلال با مشکلاتی روبروست. تکلیف تمدیدی ها مشخص نیست. همچنان بعضی بازیکنان می گویند حاضر نیستند با مددی پای میز مذاکره بنشینند. مدیرعامل استقلال گفته سقف قراردادها 4 میلیارد تومان است. این موضوع نارضایتی بازیکنان نامی را در پی داشته. آنها حاضر نیستند رقم قرارداد خود را پائین بیاورند. بعضی از آنها ادعا دارند با پیشنهادهایی به مراتب بالاتر روبرو شده اند.

از سویی وضعیت خط حمله استقلال بحرانی‌تر از خطوط دیگر به نظر می رسد. دیاباته که در فصل دوم حضورش در استقلال بیشتر تماشاگر بود و این باشگاه را به چشم عابر بانک می دید.

ارسلان مطهری که اخیرا پیام خداحافظی منتشر کرده است. باشگاه بدش نمی آید قایدی را بفروش و معضل آینده با استراماچونی را حل کند. از سویی بازیکن خوب در لیگ برتر زیاد نیست و قطعا استقلال برای ساختن خط آتشی جدید به مشکل می خورد.

باشگاه هم چندان مخالف فروش قایدی نیست. امروز مددی مدیرعامل استقلال گفته اگر باشگاهی مهدی را می خواهد باید با آنها مذاکره کند. این یعنی استقلالی ها نقشه فروش او را کشیده اند.

مددی همچنین گفت فعلا تنها پیشنهاد رسمی از یونانی ها بوده که بابت این بازیکن 700 هزار یورو پرداخت می کردند. ظاهرا اکثر پیشنهادها نه به باشگاه که خود به قایدی شده است.

از پرتغال و روسیه هم پیشنهاداتی به دست آنها رسیده است ولی به گفته نیکومنش مدیر برنامه های این بازیکن همه چیز منوط به توافق مهدی و باشگاه است.