اسکوچیچ با سازمان لیگ به توافق رسید

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: دو نشست مهم در راستای برنامه های تیم ملی فوتبال با رییس فدراسیون و برنامه ریزی لیگ با مسئول کمیته مسابقات برگزار کردیم. اولین نشست مربوط به بررسی برنامه های تیم بود که شهاب الدین عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در این جلسه موارد مختلف را مورد ارزیابی قرار دادند. در واقع مسائل مورد نظر از سوی اسکوچیچ مطرح شد و رییس فدراسیون قول هر گونه اقدام لازم جهت حل موارد درخواستی سرمربی تیم ملی را داد.

اسکوچیچ با سازمان لیگ به توافق رسید

سرپرست تیم ملی در خصوص برگزاری نشست با سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: در این جلسه به بررسی برنامه های لیگ در فصل آتی پرداختیم. باتوجه به اینکه مسابقات تیم ملی و بازی‌های فیفا دی را پیش رو داشته، این جلسه برگزار شد تا به بررسی نحوه برگزاری رقابت‌ها بپردازیم که خوشبختانه توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفت تا هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی متضرر نشوند.

خورشیدی گفت: بحث دیگری که مورد بررسی قرار گرفت، برنامه ریزی شروع اردوی تداکاتی تیم ملی بود. مینی کمپ خود را از 3 شهریور با حضور بازیکنان داخلی برگزار کرده و سپس از روز 8 شهریورماه با حضور کلیه بازیکنان تمرینات در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تدارکات خوبی برای تیم ملی در دیدارهای پیش رو مقابل عراق و سوریه صورت بگیرد.