بیوگرافی محمدرضا آزادی بازیکن استقلال

محمدرضا آزادی پس از مذاکره با مدیران استقلال به طور رسمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی پیوست.

مدت قرارداد این بازیکن ۲ سال است.

محمدرضا آزادی به استقلال می رود؟

محمدرضا آزادی که طی 60 بازی برای تراکتور 4 گل زد و 4 پاس گل داد، فصل گذشته با حضور در تیم پانتولیکوس بازی در سوپر لیگ یونان را تجربه کرد؛ او در 13 بازی برای این تیم به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد.

گفتنی است که محمدرضا آزادی با پیراهن تراکتور سابقه باز کردن دروازه استقلال را دارد و با 20 سال سن گزینه ای مناسب برای فرهاد مجیدی در خط حمله به شمار می رود و باید دید که نتیجه مذاکراتش با استقلال به کجا خواهد انجامید؟

بیوگرافی محمدرضا آزادی

محمدرضا آزادی بازیکن خوب فوتبال ایران متولد ۱۲ شهریور سال ۱۳۷۸ در نقده می باشد. وی دارای قد و فیزیک مناسبی است و در پست مهاجم در رشته محبوب فوتبال فعالیت می کند که در همین سن کم نشان داده است که بازیکن باکیفیت و دارای آینده خوبی می باشد.

محمدرضا آزادی در باشگاه تراکتور

وی فوتبال حرفه ای خود از باشگاه تراکتور سازی تبریز و تیم های پایه این باشگاه آغاز کرده است که توسط یحیی گل محمدی به تیم اصلی تراکتور راه پیدا کرد و توانسته بازی های درخشانی حتی در مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر از خود نشان دهد. او همچنین لقب جوان ترین بازیکن تاریخ این تیم را هم کسب کرده است.

حضور در تیم های ملی

محمدرضا آزادی با بازی های خوب خود در رده باشگاهی و با توجه به سن و سال پایینی که دارد توانست به تیم ملی امید ایران خود را برساند که توانسته در این رده از تیم ملی گلزنی نیز بکند. وی هنوز به تیم بزرگسالان ایران راه پیدا نکرده است اما با توجه به سن پایینی که دارد می تواند با ادامه روند خوب خود به تیم اصلی نیز برسد.