قائدی یکی از برترین وینگر‌های آسیاست

صالح مصطفوی مقابل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در مورد نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: یکسری از بازیکنان اصلی و مهم هستند که قرارداد آنها تمدید می‌شود و بازیکنان دیگر هم با نظر فرهاد مجیدی جذب می‌شوند. 

وی در مورد شایعه جذب پریرا عنوان کرد: تا قرارداد بازیکنی ثبت شود باشگاه از طریق رسانه‌های رسمی خود اعلام می‌کند. با خیلی از بازیکنان صحبت و مذاکره می‌شود اما تا کار نهایی نشده درست نیست که نامی از بازیکنی بیاوریم. 

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت جذب جلالی گفت: اسمی از بازیکنی نمی‌آوریم با خیلی از بازیکنان در حال مذاکره و صحبت هستیم.

مصطفوی در مورد وضعیت مهدی قائدی و اینکه گفته می‌شود او در تمرین تیم اماراتی شرکت کرده است، اظهار داشت: بارها و بارها فرهاد مجیدی در مورد مهدی قائدی صحبت کرده است اگر من حرف بزنم زیاده‌گویی می‌شود. قائدی یکی از 3-4 وینگر برتر آسیا است و هر مربی آرزو دارد که او برای تیمش بازی کند.

قائدی یکی از برترین وینگر‌های آسیاست

وی در مورد اینکه ظاهراً قرار است به بازیکنان براساس درجه‌بندی دستمزد پرداخت شود، عنوان کرد: من این را از شما می‌شنوم اما در تیم‌های کمونیستی همه بازیکنان به یک اندازه پول نمی‌گیرند و  با هر بازیکنی براساس شرایطی که داشته و توانایی‌هایی که دارد قرارداد امضا می‌شود اما باید اعتراف کنیم که لیگ ما تولیدکننده نیست و تولید ستاره در این لیگ کم است دلیلش هم عدم توجه کامل به تیم‌های پایه و عدم سرمایه‌گذاری در آکادمی باشگاه‌ها است.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد شایعه حضورش در تیم ملی گفت: من فقط در مورد استقلال صحبت می‌کنم و با باشگاه استقلال قرارداد دارم.