واکنتش مربی استقلال به جذب اشکان دژاگه

فرزاد مجیدی در مورد نقل و انتقالات استقلال گفت: خوشبختانه روز یکشنبه با چند بازیکن قرارداد امضاء کردیم و خوشحالم که بازیکنان به فرهاد مجیدی اعتماد دارند و در کمترین زمان ممکن قرارداد خود را با استقلال به ثبت رساندند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی بین کادر فنی، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و بازیکنان به وجود آمده است و همه تلاش می کنیم با شروع فصل جدید فوتبال ایران، استقلال با قدرت در لیگ ظاهر شده و بتواند بدهکاری اش به هواداران که بالابردن جام است را بدهد.

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در مورد شروع تمرینات و اینکه استقلال زمین تمرین دارد یا خیر، اظهار داشت: قرار است تمرینات از روز سه شنبه آغاز شود و در مورد زمین هم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تلاش زیادی کرده و شرایط خوبی فراهم کردند که تیم بتواند با تمرینات خوب آماده دیدار برابر الهلال باشد.

مجیدی در مورد جذب اشکان دژاگه و شیمبا تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. نام کسی را نمی بریم اما تلاش می کنیم بهترین نفرات را جذب کرده تا شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشیم.

واکنتش مربی استقلال به جذب اشکان دژاگه

وی در پایان خاطرنشان کرد: در چند روز آینده سرمربی استقلال صحبت های زیادی با هواداران خواهد داشت و از بازیکنان هم تشکر می کنم که به عشق مردم و پیراهن در کمترین زمان قرارداد خود را با استقلال امضاء می کنند.