آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال| میلاد محمدی خرید جدید استقلال؟

در یکی دو روز اخیر با توجه به جدایی  میلاد محمدی  از خنت بلژیک، این بحث بوجود آمده که باشگاه استقلال به دنبال جذب این بازیکن است.

باید گفت میلاد محمدی در روز‌های ابتدایی نقل و انتقالات نیز مورد توجه استقلال قرار گرفته بود، اما همان زمان پاسخ منفی داده بود. از طرفی، قیمت این بازیکن نیز بالاست و جذب او برای استقلال هزینه زیادی در برخواهد داشت. با این حال، شاید در یکی دو روز اخیر دوباره مذاکراتی صورت گرفته باشد، اما محمدی در اوایل نقل و انتقالات پاسخ منفی داده بود.

علت جدایی میلاد محمدی از خنت و احتمال حضور در استقلال

 در روزهای گذشته انتقادهای زیادی به نقل‌وانتقال‌های تیم خنت با فسخ قرارداد میلاد محمدی و جذب یک بازیکن ناشناس صربستانی شده است. برخی‌ها معتقدند فسخ قرارداد بازیکنی که به اندازه کافی در ترکیب اصلی خنت به میدان می‌رفت نشانه بی‌احترامی است اما سرمربی این تیم اعتقاد دیگری دارد.

میلاد محمدی خرید جدید استقلال

هین واهازبروگ، سرمربی تیم خنت گفت: باید بگویم که قرارداد میلاد محمدی به خاطر احترام به این بازیکن فسخ شد، زیرا باشگاه خنت نمی‌خواست مانع انتقالش شود. میلاد محمدی پیشنهادهای آاک یونان و فرانس واروش مجارستان را رد کرده بود. خنت اکنون به میلاد محمدی این آزادی را داد تا بتواند به تیم موردنظرش بپیوندد.

میلاد محمدی سال 2019 از تیم احمد گروژنی روسیه به خنت بلژیک پیوست. او در برنامه‌های تاکتیکی هین واهازبروگ جایی نداشت. او نوریا فورتونا و کریستوفر اوپری را به میلاد محمدی ترجیح می‌داد.