زندی: خط نخوردم، خودم خداحافظی کردم

به گزارش افکارنیوز، فریدون زندی در گفتوگو با فارس، در خصوص دلایل کنارهگیریاش از تیم ملی اظهار داشت: بعد از بازی روز گذشته مقابل آلبانی وقتی دیدم که شرایط به گونهای است که بازی نکردم احساس کردم به این شکل در کنار تیم ملی نباشم.

وی افزود: حس کردم وقتی در یک بازی دوستانه به میدان نمی‌روم با این سن و سال بهتر است جایم را به یک جوان بدهم تا او فرصت مناسبی داشته باشد. باور کنید این موضوع در کمال آرامش انجام شد و حتی صبح امروز با کی‌روش صحبت کردم و پس از حرف‌های من سرمربی تیم ملی قانع شد.

زندی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه نظر کی‌روش چه بود، گفت: خودم اعلام کردم که می‌خواهم بروم و این شرایط با روحیه من سازگار نیست و حتی کی‌روش گفت که حرف تو را می‌پذیرم، اما آیا کناره گیری من به این دلیل است که خط خورده‌ام؟ این آقایی که این خبر را منتشر کرده را نمی شناسم و نمی دانم چرا این کار را کرده است. وقتی خودم می‌گویم می‌خواهم بروم، چرا گفته می‌شود که من از تیم ملی خط خوردم.

زندی که از خبر انتشار خط خوردنش ناراحت بود، گفت: کوچک‌ترین بی‌احترامی به کی‌روش نکردم و معتقدم او یک مربی بسیار بزرگ و خوبی است و آرزو می‌کنم تیم ملی به جام جهانی برود و حتی از نظر فنی سرمربی تیم ملی را خیلی قبول دارم. اما دوست نداشتم با این شرایط کنار بیایم.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیتش با استقلال گفت: حرف خاصی نزدهایم و فعلا تکلیف استقلال مشخص نیست اما چند پیشنهاد دارم ولی فعلا تصمیم گرفتم استراحت کنم تا در اسرع وقت یک تصمیم مناسب بگیرم.