قرمزها تیم ملی را تصاحب کردند!

تیم ملی فوتبال کشورمان از پنجشنبه کار خود را در مرحله انتخابی جام جهانی آغاز خواهد کرد و در اولین گام باید به مصاف سوریه برویم. تمرینات تیم ملی چند روزی است با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران آغاز شده و از ۲۲ بازیکن دعوت شده به این اردو ۱۰ بازیکن توسط کادرفنی اسکوچیچ به اردوی نهایی دعوت شدند. به غیر از این بازیکنان لژیونرهای فوتبال ایران هم اضافه می شوند تا تیم ملی با ترکیبی کامل به مصاف سوریه و سپس عراق برود. در طی چند سال اخیر پرسپولیس با توجه به نتایج خوبی که گرفت بیشترین نماینده را در ترکیب تیم ملی داشت. از بازیکنان فعلی پرسپولیس تنها میلاد سرلک ، مهدی ترابی و وحید امیری در اردوی تیم ملی باقی خواهند ماند هرچند چند لژیونر پرسپولیسی هم به این جمع اضافه خواهند شد. در این گزارش بررسی می کنیم کدام پرسپولیسی ها شانس حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را خواهند داشت. 

علیرضا بیرانوند 

دراگان اسکوچیچ ۴ گلر به نام های علیرضا بیرانوند، امیرعابدزاده ، پیام نیازمند و محمد رضا اخباری با خود به بحرین برد.شواهد و به غیر از یک بازی که عابدزاده درون دروازه قرار گرفت در سایر دیدارها بیرانوند گلر اول تیم ملی بود. علیرضا بعد از پیوستن به بواویستا هنوز نتوانسته در ترکیب تیمش بازی کند ولی به نظر می رسد همچنان مرد مورد اعتماد اسکوچیچ خواهد بود. به هر دلیلی در بازی با سوریه علیرضا نیمکت نشین شود ، عابدزاده درون دروازه قرار خواهد گرفت. 

قرمزها تیم ملی را تصاحب کردند!

شجاع خلیل زاده 

 وقتی اسکوچیچ به نیمکت تیم ملی رسید شانس به شجاع دوباره رو کرد. با حضور مرد کروات بخت شجاع باز شد و او پای ثابت همه اردوها بود. در چند بازی اخیر تیم ملی شجاع به صورت ثابت به میدان رفت و حتی در بازی با ازبکستان توانست برای دقایقی بازوبند تیم ملی را به بازو ببندد. اسکوچیچ نشان داد علاقه خاصی به شجاع دارد و به احتمال فراوان در بازی با سوریه هم بازیکن فیکس تیم ملی خواهد بود. 

قرمزها تیم ملی را تصاحب کردند!

محمد حسین کنعانی زادگان 

خیلی برای دعوت محمد حسین از کی روش ایراد می گرفتند ولی گذشت زمان نشان داد او چه کیفیت بالایی دارد. محمد حسین از زمان حضور دوباره در پرسپولیس به مهره فیکس این تیم تبدیل شد و عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت. محمد حسین از جام ملت های آسیا در امارات تا به الان پای ثابت همه اردوهای تیم ملی بوده و در اکثر بازی ها در ترکیب ثابت قرار گرفته است.کنعانی زادگان بعد از انتقال به قطر حالا یکی از لژیونرهای فوتبال ماست و احتمالا در کنار خلیل زاده زوج خط دفاعی تیم ملی را مقابل سوریه تشکیل خواهد داد. 

قرمزها تیم ملی را تصاحب کردند!

صادق محرمی 

صادق یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران در چند سال اخیر بود. بعد از درخشش در پرسپولیس برانکو راهی فوتبال اروپا شد و به تیم ملی هم رسید. محرمی چند وقت پیش دچار یک آسیب دیدگی شدید شد و ماه ها از فوتبال به دور بود. با این حال آنقدر اسکوچیچ به سبک بازی او علاقه دارد که با وجود نا آماده بودن بازهم به تیم ملی دعوت شد.محرمی در منامه هم در هر ۴ دیدار پرسپولیس بازی کرد تا مشخص شود انتخاب اول اسکوچیچ برای پست مدافع راست خواهد بود. 

قرمزها تیم ملی را تصاحب کردند!

وحید امیری 

ستاره با اخلاق فوتبال ایران بازیکن محبوب اسکوچیچ است به طوریکه مرد کروات در مصاحبه ای اعلام کرد کاش ۱۱ وحید امیری در تیم ملی داشت. وحید یکی از شانس های اصلی حضور در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد بود ولی اینکه در کدام پست به میدان برود هنوز معلوم نیست. 

قرمزها تیم ملی را تصاحب کردند!

احمد نوراللهی 

بهترین بازیکن لیگ بیستم حالا دیگر عضوی از پرسپولیس نیست و لژیونر محسوب می شود. خیلی ها احمد را بهترین هافبک میانی لیگ ما می دانند. احمد از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به تیم ملی دعوت  و به مهره ثابت ویلموتس و اسکوچیچ تبدیل شد. به نظر می رسد احمد نور با توجه آمادگی بالایی که دارد در یکی از مهره های ثابت اسکوچیچ در راه رسیدن به جام جهانی باشد. 

قرمزها تیم ملی را تصاحب کردند!

مهدی طارمی 

خیلی ها میگویند بهترین فوتبالیست ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران است. درخشش طارمی در تیم ملی و تیم باشگاهی اش آنقدر زیاد است که هیچ مربی نمی تواند او را نیمکت نشین کند. به طور حتم زوج مهدی و سردار امید اصلی گلزنی ما در مسابقات پیش رو خواهد بود. 

قرمزها تیم ملی را تصاحب کردند!

نکته: به غیر از این نفرات ، بازیکنان پرسپولیسی مثل ترابی ، انصاری فرد ، سرلک هم شانس بازی برای تیم ملی را دارند ولی بعید است به صورت فیکس در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.