حضور سه پرسپولیسی در لیست نهایی تیم ملی سلیقه ای است

حمید درخشان درباره شرایط تیم ملی پیش از بازی روز پنجشنبه با سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت: شنیدم که اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا مبتلا شدند که این اتفاق خوبی نیست، چون باعث می‌شود سرمربی و مربی تیم ملی از شرایط تمرین تیم دور باشند. البته ما تیمی داریم که بار‌ها کنار هم بازی کردند و اگر سرمربی هم نباشد می‌دانند باید در زمین چه کار بکنند.

وی ادامه داد: نتیجه اولین بازی در این مرحله بسیار مهم است به خاطر همین خیلی مهم است که ما بتوانیم ۳ امتیاز اول این بازی را بگیریم. این ۳ امتیاز می‌تواند در روند صعود نهایی ما تاثیر گذار باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: قطعا سوریه مقابل ما بسته بازی می‌کند تا بتواند حداقل یک امتیاز را بگیرد، به خاطر همین تیم ملی باید هوشیار باشد. ما نیاز نداریم که بخواهیم با اختلاف چند گل سوریه را ببریم و فقط گرفتن ۳ امتیاز اهمیت دارد به نظر من ماه نباید دنبال زدن گل‌های زیاد باشیم فقط باید بازی را ببریم بالاخره آن‌ها هم از فوتبال ما و تیم ملی ما شناخت دارند و بدون شناخت به زمین نمی‌آیند.

درخشان درباره سطح فنی تیم ملی سوریه گفت: تیم سوریه همیشه ما را اذیت کرده و هیچ وقت نباید آنها را دست کم گرفت. بالاخره فوتبال است و هزار اتفاق گوناگون. به خاطر همین می‌گویم بچه‌های تیم ملی باید در بازی پنجشنبه هوشیار باشند.

وی درباره حضور سه بازیکن پرسپولیس در لیست نهایی تیم ملی تاکید کرد: این نظر سرمربی بوده و باید به آن احترام گذاشت. دعوت از بازیکن کاملا سلیقه‌ای است، البته ممکن است بعضی از بازیکنان پرسپولیس شایسته حضور در لیست نهایی تیم ملی باشند، اما باید به انتخاب سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

حضور سه پرسپولیسی در لیست نهایی تیم ملی سلیقه ای است