به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی فتحاللهزاده پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرویز مظلومی روز گذشته برنامههایش را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد و قلعهنویی هم امروز برنامههای خود را داد.

قلعه‌نویی گزینه جدی سرمربیگری استقلال است اما تا وضعیت مدیرعامل باشگاه به طور شفاف مشخص نشود نمی‌توان سرمربی انتخاب کرد. هر روز می‌گویند یکی می آید یکی می‌رود و هر روز هم یک مدیرعامل جدید رو می‌شود.

وی افزود: من هم امروز نقطه‌نظراتم را در جلسه هیئت مدیره گفتم و صحبت‌های شهریاری را هم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گوش کردم هنوز انتخاب سرمربی قطعی نشده است.

وی در مورد اینکه خودش مدیرعامل است چرا سرمربی انتخاب نمی‌کند، گفت: ‌ مدیرعاملی من با اما و اگر است و ممکن است من امروز یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب کنم و مدیرعامل جدید بگوید او را نمی‌خواهم و اینگونه استقلال ضربه می‌خورد. با قلعه‌نویی هم صحبت شد، قرار شد او تا ۲ روز آینده به طور مکتوب برنامه‌هایش را ارائه دهد. در نهایت با تدبیر وزیر مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود و روز شنبه استقلال هم مدیرعامل و هم سرمربی قطعی خواهد داشت.

وی در مورد اینکه فضای جلسه چطور بود و آیا استعفا کرده یا نه گفت: من نمی‌توانم استعفا بدهم، مقابل این همه هوادار مسئول هستم و به خاطر آنها سخت‌ترین کارها را تحمل می‌کنم و به خاطر هواداران صحنه را خالی نمی‌کنم با کسی هم دعوا ندارم هیئت مدیره می‌تواند مدیرعامل انتخاب کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه برخی روزنامه‌ها از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال به عنوان مذاکره گروه ۱ + ۵ یاد کرده بودند، گفت: ۱ + ۵ می‌شود ۶. من با نجف‌نژاد رفیق هستم و با رسولی‌نژاد هم تا یک هفته پیش خیلی رفیق بودم اما اطلاعات تحریک‌آمیز به او دادند و من هم نمی‌خواستم امروز به جلسه هیئت مدیره بیایم. من چسبیده به استقلال نیستم. من به حرمت هوادار در استقلال حاضرم اما رسولی‌نژاد به من گفت که در این جلسه شرکت کنم و به حرمت او آمدم.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه زرینچه به خاطر نحوه انتخاب قلعه‌نویی استعفا کرده است، گفت: من نظر خودم را گفتم و در مورد دیگران نمی‌توانم حرف بزنم. من آدمی منظم و علمی هستم که با برنامه‌ریزی اروپایی تیم را می‌بندم.

وی در مورد اینکه چقدر احتمال دارد زوج فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی فصل آینده در استقلال باشند، گفت: من این حق را برای باشگاه و قلعه‌نویی قائل شدم گفتم شاید باشگاه نخواهد که من مدیرعامل باشم یا برعکس. بنابراین حرمت‌ها را حفظ کنیم روز شنبه تصمیم نهایی در مورد مدیرعامل و سرمربی گرفته خواهد شد.

وی افزود: باید برای دکتر عباسی رئیس مجمع باشگاه استقلال این حق را قائل باشیم که او انتخابش را انجام دهد. زیرا در قبال این انتخاب باید تاوان بدهد اگر فتح‌الله‌زاده خوب کار کند هیچ‌کس به وزیر ورزش نمی‌گوید دستت درد نکند اما وقتی که من خوب کار نکنم همه از او سؤال می‌کنند. بنابراین وزیر ورزش باید تدبیر کند به عقیده من مدیرعامل استقلال در حد یک وزیر و یا حتی بالاتر از وزیر است و باید با تدبیر انتخاب شود. اگر من را انتخاب نکنند می‌گوییم دمشان گرم. اینگونه نیست که اگر من باشم به‌به چه‌چه کنم و اگر نباشم علیه آنها صحبت کنم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه شهریاری امروز در هیئت مدیره برنامه‌هایش را ارائه کرد یا نه گفت: ‌ پدرمان درآمد شهریاری یک ساعت حرف زد و من بین ۸ تا ۱۰ دقیقه صحبت کردم من به عنوان عضو هیئت مدیره حرف‌های او را گوش کردم.

وی در مورد شانس مدیرعاملی خود در باشگاه استقلال گفت: فرزامی گفته است من ۵ درصد شانس مدیرعاملی دارم من به او گفتم حسین‌آقا اگر می‌خواهی بگویی درست بگو اگر من در هیئت مدیره یک آدم داشته باشم حداقل ۱۵ درصد شانس مدیرعاملی دارم چرا شانس من را خورده‌اید.

وی در مورد حضور اکبرپور و عنایتی در استقلال گفت: من در کار سرمربی دخالت نمی‌کنم و هرکس که سرمربی شد خودش می‌داند چه بازیکنانی به تیم بیاورد و مسئولیت فنی تیم هم با اوست.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه در سفر به ترکیه با وزیر ورزش لابی کرده است تا مدیرعامل بماند، گفت: من لابی نکردم زرنگ‌تر از این حرفها هستم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان مشاور وزیر در وزارتخانه ورزش حضور داشته باشد، گفت: به من بگوید مشاور وزیر باشد به عنوان کارشناس هم کار می‌کنم اصلاً به من بگویند برو می‌روم البته سطح من بالاتر از این حرفهاست.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه سایت وزارت ورزش قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، گفت: سرمربی را مدیرعامل انتخاب می‌کند سوبرداشت شده است قلعه‌نویی اصلی‌ترین گزینه است و اکثریت اعضای هیئت مدیره دوست دارند قلعه‌نویی مربی شود اما باز هم می‌گویم سرمربی را مدیرعامل انتخاب می‌کند.

وی در مورد اینکه در دیدار ایران و آلبانی فتح‌الله‌زاده بیشتر از وزیر تشویق شد، گفت: این مسئله برای خودم عجیب بود به عباسی گفتم خداوکیلی من به این افراد پول نداده‌ام که من را تشویق کنند این مسئله خودجوش است و سفیر ایران خندید و گفت ما پول‌ها را دادیم تا شما را بیشتر تشویق کنند.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه امروز خیلی خوشحال هستید ظاهراً در این باشگاه خواهید ماند، گفت: من چه بروم چه بمانم خوشحالم.