رضا اسدی عصای دست یحیی گل محمدی برای بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان

به نظر می رسد رضا اسدی از همان بازی با استقلال تاجیسکتان قرار است در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کند.

رضا اسدی تمام تلاشش را به کار گرفته تا مقابل استقلال تاجیکستان در ترکیب اصلی به میدان برود.

یحیی گل محمدی نشان داده مقابل قرار گرفتن بازیکنان تازه وارد در ترکیب اصلی مقاومت خاصی نداشته و از همان بازی اول به نفرات جدید میدان خواهد داد. اتفاقی که فصل قبل هم رخ داد و سرمربی پرسپولیس در دیدار با التعاون در بازی های لیگ قهرمانان به اکثر نفرات تازه وارد پرسپولیس میدان داد.

رضا اسدی عصای دست یحیی گل محمدی برای بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان

اما در خط میانی اوضاع به شکل دیگری است. با توجه به جدایی نورالهی و این که کمال کامیابی نیا هنوز به تهران نیامده و در تمرینات پرسپولیس هم شرکت نکرده بسیار بعدی است گل محمدی از او در ترکیب ثابت استفاده کند و یحیی حساسیت خاصی به حضور منظم شاگردانش در تمرین و قرار داشتن آنها در شرایط مسابقه دارد. از این رو با توجه به این که کمال تعداد جلسات زیادی از تمرین را از دست داده، احتمال حضورش در ترکیب اصلی کم است. ضمن این که محمد شریفی هم کم تجربه تر از آن است که کادرفنی روی او در یک بازی سنگین آسیایی حساب کند.

از این رو به نظر می رسد تمام شرایط مهیا است تا رضا اسدی تمام تلاشش را به کار گیرد تا به همراه میلاد سرلک زوج دفاعی خط میانی پرسپولیس را تشکیل دهند چرا که اگر اسدی نتواند به شرایط مورد نظر یحیی برسد، احتمالا باید شاهد حضور احسان پهلوان و کمی جلوتر از میلاد سرلک در پست هافبک میانی باشیم.