دو بازیکن کلیدی عراق به بازی با ایران می‌رسد؟

تیم ملی عراق در نخستین بازی خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ، در ورزشگاه جام جهانی سئول برابر کره جنوبی دست به کار بزرگی زد و موفق شد این تیم قدرتمند را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرد. کسب یک امتیاز از این بازی، می تواند عراق را در ادامه کار به یکی از مدعیان صعود به جام جهانی تبدیل کند.

در این بازی، علی عدنان و محمد قاسم دو مهره کلیدی تیم دیک ادوکات دچار آسیب دیدگی شدند. علی عدنان در دقیقه ۶۱ دچار آسیب دیدگی شد و با برانکارد از زمین بازی بیرون رفت و ضرغام اسماعیل جایگزین او شد. محمد قاسم نیز در دقیقه ۸۵ به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نبود و جایش را به مهند علی داد.

پس از این بازی، اخباری درخصوص غیبت احتمالی این دو مهره کلیدی عراقی‌ها در بازی سه شنبه برابر ایران در فضا مجازی منتشر شد. روزنامه بغداد الیوم یک به نقل از یک منبع نزدیک به تیم ملی عراق اعلام کرد که مصدومیت این دو بازیکن خطرناک نیست و احتمال حضور آنها در بازی برابر ایران بسیار زیاد است.

دو بازیکن کلیدی عراق به بازی با ایران می‌رسد؟

این ترتیب به نظر می رسد مصدومیت این دو بازیکن جدی نبوده و آنها قادر خواهند بود تیم ملی کشورشان را در بازی برابر شاگردان اسکوچیچ همراهی کنند. تیم ملی ایران در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، روز سه شنبه ۱۶ شهریور در استادیوم خلیفه قطر به مصاف قطر می رود.