ماجرای غیبت پرحاشیه چهار استقلالی در سفر به امارات

تیم فوتبال استقلال که روز ۲۲ شهریور در دبی میزبان الهلال عربستان است، یکشنبه شب به منظور برپایی اردوی یک هفته‌ای قبل از این بازی عازم امارات شد تا در این اردو آبی پوشان به هماهنگی بیشتری برای این بازی بزرگ برسند.

استقلال که هفته‌هاست فضای ملتهبی دارد و حاشیه‌هایی پیرامون این تیم را گرفته است، شب گذشته نیز در حالی عازم اردوی امارات شد که بنا به دلایلی ۳ بازیکن و یک مربی این تیم را همراهی نکردند.

محمد دانشگر که در فصل نقل و انتقالات یک رفت و برگشت عجیب داشت، حاضر به همراهی آبی پوشان در این سفر نشد و گفته می‌شود وی بار دیگر خواهان فسخ قرارداد با استقلال به بهانه دریافت یک پیشنهاد خارجی شده است.

سرمربی استقلال بهترین مربی ماه شد

همچنین محمدحسین مرادمند و رشید مظاهری هم تیم شان را در این سفر همراهی نکردند که دلایل مختلفی برای این منظور نقل شد. برخی‌ها بر این عقیده بودند که این دو در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود حاضر به همراهی استقلال نشدند و برخی دیگر بر این باورند که بدقولی باشگاه منجر به برگشت خوردن چک‌های آنها و ممنوع‌الخروجی شان شده است. بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم به دلیل عدم صدور ویزا نتوانست تیم را همراهی کند.

ماجرای غیبت پرحاشیه چهار استقلالی در سفر به امارات

آبی پوشان در حالی با این حواشی عازم اردوی امارات شدند که باشگاه استقلال هیچ توضیحی در این خصوص نداد تا این سکوت باعث افزایش شایعات و خبرسازی‌های مختلف شود.