سرمربی سابق پرسپولیس در چین اخراج شد+ جزئیات

از چندی قبل شایعاتی درخصوص احتمال جدایی افشین قطبی از تیم کانگژو به گوش می‌رسید و این اتفاق امروز رسما اتفاق افتاد. این باشگاه امروز به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد خود را با افشین قطبی سرمربی ایران فسخ کرده و لیو یان سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله‌های کانگژو به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.

مدیران کانگژو اعلام کرده اند که برای انتخاب سرمربی جدید، روی به گزینه‌های خارجی می‌آورند و قطبی جایش را به یک مربی غیر چینی می‌دهد. با این حال، مذاکرات با گزینه‌های مدنظر نیز دشوار است چرا که به دلیل قوانین حاکم بر کشور چین، تنها در صورت توافق نهایی و عقد قرارداد با مربی خارجی، او می‌تواند وارد کشور چین شود.

سرمربی سابق پرسپولیس در چین اخراج شد+ جزئیات

در این فصل تیم کانگژو دستخوش تغییرات زیادی شد. این تیم از شیجیاژوانگ به کانگژو تغییر نام داد و محل تمرینات و بازی‌های آنها نیز از استان هه بی و شهر شیجیاژوانگ به کانگژو منتقل شد. این تیم تحت هدایت افشین قطبی در جدول گروه A سوپر لیگ چین، در ۱۴ بازی صاحب ۱۰ امتیاز شده و در رده هفتم از جدول هشت تیمی حضور دارد. 

تا آغاز مرحله دوم سوپر لیگ چین، نزدیک به ۳ ماه فرصت وجود دارد و به همین دلیل مدیران کانگژو تصمیم گرفتند تا با فسخ قرارداد افشین قطبی، به دنبال مربی جدیدی باشند.