حمله تند مظلومی به رشید مظاهری

پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در امارات، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط استقلال در دُبی مطلوب است. روز گذشته یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتیم و به نظرم لازم بود برای تطبیق آب‌وهوایی، زودتر به دُبی بیاییم. از طرفی شب گذشته هم گابریل پین به مجموعه ما اضافه شد و بازیکنان ملی‌پوش هم ان‌شاءالله چهارشنبه به تیم اضافه می‌شوند.

لازم است این را هم اضافه کنم که بنده به نمایندگی از مدیریت باشگاه استقلال جهت حل برخی مشکلات احتمالی در اردوی تیم حاضر هستم. جا دارد از باشگاه الوصل هم کمال تشکر را بابت همکاری‌شان داشته باشم.

حمله تند مظلومی به رشید مظاهری

وی با رد ادعا‌های مدیر برنامه‌های مظاهری ، گفت: من هیچوقت به رشید نگفتم که در لیست سیاه مددی هستی و به تو پولی نمی‌دهیم. اتفاقا بار‌ها به او گفتم که صبوری کند و مطمئن باشد که مشکلش مانند بقیه اعضای تیم حل می‌شود. برای او آرزوی موفقیت در ادامه مسیرش را دارم، ولی این رفتار درست نیست. اگر می‌خواهیم جدا شویم، مرد و مردانه بگوییم که می‌خواهیم برویم نه اینکه عالم و آدم را به دروغ مقصر نشان دهیم و هوادار را مقابل دیگران قرار دهیم.