تنها خرید جدید پرسپولیس که شانس فیکس بازی کردن دارد

پرسپولیس باید روز ۲۳ شهریور در تاجیکستان و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال این کشور برود. یحیی گل محمدی در شرایطی تیمش را مهیای این بازی حساس کرده که ۵ بازیکن جدید خریده است.

به گزارش فرارو، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی در خط دفاعی، رضا اسدی و رضا دهقانی در خط هافبک و حامد پاکدل در خط حمله، بازیکنان جدید پرسپولیس به شمار می‌روند. با وجود این خریدها، اما به نظر نمی‌رسد همه آن‌ها شانس بازی کردن درترکیب اصلی پرسپولیس برای دیدار با استقلال را داشته باشند.

اگرچه در خط دفاعی گزینه‌های مورد نظر یحیی خریداری شده اند، ولی از آنجا که زیاد در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس بازی نکرده اند همچنان اعتقاد یحیی به زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی خواهد بود. رضا دهقانی هم که در حضور وینگر‌های سرشناس پرسپولیس شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی ندارد. حامد پاکدل هم باید روی نیمکت بنشیند و شاهد بازی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی باشد.

تنها خرید جدید پرسپولیس که شانس فیکس بازی کردن دارد

 

به این ترتیب تنها خرید پرسپولیس که بخت بازی کردن در ترکیب اصلی را دارد رضا اسدی است؛ هافبک تدافعی‌ای که شاید مصدومیت کمال کامیابی نیا بیشترین کمک را به او کرده تا در ترکیب ۱۱ نفره قرار بگیرد. البته که همچنان باید منتظر اتفاقات روز‌های آتی ماند تا تصمیم یحیی گل محمدی در این مورد روشن شود.