بمبی که سپاهان منفجر کرد

چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل گهر سیرجان در بازار نقل و انتقالات پرجنب و جوش نشان داده اند و به نظر می‌رسد هدف گذاری شان به گونه‌ای است که علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر به دنبال موفقیت در آسیا هم هستند.

البته که گل گهر در این بین مسیرش متفاوت است، ولی آن‌ها از فصل گذشته تیم قدرتمندتری دارند.

یش از گل گهر که خرید‌های خوبی داشته، نقل و انتقالات در سه باشگاه دیگر یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. هر سه تیم چندین بازیکن تاثیرگذار را از دست داده اند و چندین خرید مهم هم داشته اند، ولی به نظر می‌رسد خرید‌هایی که سپاهان داشته تا به اینجا، بمب‌های واقعی نقل و انتقالات باشند.

بمبی که سپاهان منفجر کرد

سپاهان علاوه بر تمدید‌های بسیار مهمی که داشته در همین تابستان ۲ بازیکن از چنگ پرسپولیس و استقلال درآورده که هر ۲ شایستگی عنوان لقب بمب نقل و انتقالات را دارند. به عبارت دیگر، پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات و تا زمانی که یک خرید بزرگ در بازار صورت گیرد، فعلا به نظر می‌رسد بمب واقعی را سپاهان منفجر کرده است.

این تیم شهریار مغانلو، مهاجم تاثیرگذار پرسپولیس (به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا) را گرفته و از طرفی مسعود ریگی، هافبک موثر استقلال را هم به اصفهان کشانده است.

این ۲ بازیکن مشتریان زیادی داشتند، ولی سپاهان با یک تیر دو نشان مهم زده است: هم بهترین بازیکنان موجود در بازار را خریده و هم به دو رقیب جدی اش در راه قهرمانی ضربه مهمی وارد کرده است. خرید‌های هوشمندانه، فعلا این باشگاه را برنده نقل و انتقالات کرده است.