واکنش AFC به مثلث خط آتش تیم ملی +عکس

مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا در این دوره نیز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان توانست با عملکردی دیدنی مقابل سوریه و عراق به برتری دست یابد و با اقتدار صدرنشین گروه شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین دلیل به تمجید از تیم «اسکوچیچ» پرداخت و از قدرت خط تهاجمی فوتبال کشورمان نوشت. AFC نوشت که تیم دراگان اسکوچیچ علاوه بر اینکه در خط دفاعی فوق العاده ظاهر شد و توانست در 2 بازی اول خود کلین شیت به ثبت رساند، در خط حمله نیز یک نمایش فوق العاده از خود به جا گذاشت. AFC نوشت: با اینکه سردار آزمون در بازی نخست مقابل سوریه حضور نداشت ولی علیرضا جهانبخش توانست گل بسازد و 3 امتیاز بازی را برای ایران بدست آورد.

واکنش AFC به مثلث خط آتش تیم ملی +عکس

با بازگشت آزمون به ترکیب، خط حمله تیم ملی ایران یک بعد دیگر نیز بدست آورد و توانست مقابل عراق به برد 3 بر صفر فوق العاده دست یابد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از عملکرد درخشان این 3 مهاجم در عرصه باشگاهی نیز تمجید کرد و نوشت که علیرضا جهانبخش در تیم باشگاهی خود یعنی فاینورد، آزمون در زنیت و طارمی در پورتو همه جزو مهاجم برتر تیمشان هستند و مربی کروات تیم ملی ایران فرمول مناسب برای پیشرفت این خط حمله پیدا کرده است. این تیم در اندیشه این است که خود را به جام جهانی 2022 قطر برساند.