شیطنت استقلال تاجیکستان برای بازی با پرسپولیس

 تیم فوتبال پرسپولیس ایران باید سه شنبه شب در چارچوب دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه به مصاف میزبان خود استقلال تاجیکستان برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی مهیای این مسابقه حساس می‌شوند که دیروز و در فاصله حدود ۷۲ ساعت تا آغاز بازی ۲ تیم خبری مبنی بر برکناری ویتالی لوچنکو، سرمربی استقلال تاجیکستان منتشر شد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که مبین ارگاشف، سرمربی کنونی تیم فوتبال امید تاجیکستان و سرمربی سابق استقلال تاجیکستان هدایت این تیم را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عهده دارد اما این به معنی برکناری ویتالی لوچنکو نیست.

شیطنت استقلال تاجیکستان برای بازی با پرسپولیس

سرمربی اوکراینی-تاجیکی استقلال تاجیکستان مدرک پرولایسنس را هنوز اخذ نکرده و طبق قوانین AFC نمی تواند به عنوان سرمربی در کنار تیم استقلال تاجیکستان باشد.


بیشتر بخوانید:

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا


در این شرایط و مانند دور گروهی که در عربستان برگزار شد مبین ارگاشف که این مدرک را در کسب کرده به صورت ظاهری سرمربی تیم خواهد بود اما لوچنکو از روی نیمکت به عنوان نفر اصلی تیم استقلال تاجیکستان را هدایت می‌کند و ارگاشف صرفا دستیار او خواهد بود.

استقلالی‌ها در این مدت تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده‌اند که پرسپولیس نتواند اخبار دقیقی از اردوی این تیم به دست بیاورد و انتشار خبر تغییر سرمربی هم صرفا یک شیطنت بوده است.