به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، پس از هفته اي پرتنش در خانواده قايقراني و منتشر شدن اخباري متفاوت مبني بر انصراف ملي پوشان از رقابت هاي المپيك، امروز چهار قايقران المپيكي ايران با بازگشت به تمرين هاي خود برگشتند تا براي كسب آمادگي بيشتر جهت حضور در المپيك لندن گام بردارند.

محسن شادی صبح امروز با بازگشت به تمرین ها در سد شهر چای ارومیه به حاشیه ها پایان داد و با اقدامی حرفه ای نشان داد که در مسیر المپیک گام برمی دارد.

آرزو حکیمی دیگر پاروزن المپیکی ایران که در رقابت های جهانی عملکرد خوبی داشت هم اعلام کرده که کمی کم روحیه شده اما به حضورش در المپیک تاکیید کرد. او نیز بدون توجه به اتفاق های اخیر برای بزرگترین رویداد ورزشی جهان آماده می شود.

احمدرضا طالبیان پارون آب های آرام که در زمان تغییرات در رقابت های جهانی به سر می‌برد نیز هیچ تصمیمی مبنی بر انصرافش اعلام نکرده بود. او هم اکنون در ایران است و تمرین هایش را ادامه می دهد.

سولماز عباسی چهارمین نماینده قایقرانی ایران در المپیک لندن است که او نیز در رقابت های جهانی سوییس حضور داشت و حالا با بازگشت به ایران با ادامه تمرین هایش برای المپیک آماده می شود.

با اين شرايط پس از يك هفته تنش، آرامش به قايقراني برگشته است و پاروزن هاي ايراني به فكر نتيجهاي مطلوب در لندن هستند.