۵ بدشانسی بزرگ پرسپولیس برای بازی با استقلال دوشنبه

پرسپولیس بعد از صدرنشینی مقتدرانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، حالا در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف پدیده این فصل آسیا یعنی استقلال تاجیکستان برود.

استقلال دوشنبه تیمی ناشناخته که توانست در گروهی که الهلال هم حضور داشت به عنوان تیم صدرنشین صعود کند. شاید خیلی ها روی کاغذ پرسپولیس را همین حالا در مرحله بعد ببینند ولی با توجه به بدشانسی هایی که پرسپولیس با آن مواجه شده، قطعا کار راحتی برای صعود نخواهد داشت. اما بدشانسی های پرسپولیس چیست؟

۱- پرسپولیس یکی از دو صدرنشینی است که به جای روبرو شدن با یکی از تیم های دوم گروه های دیگر مجبور است با یک تیم صدرنشین بازی کند.

۲- پرسپولیس تنها تیم صدرنشین است که به عنوان میهمان باید مرحله یک هشتم نهایی را برگزار کند و نمی تواند میزبان باشد.

۵ بدشانسی بزرگ پرسپولیس برای بازی با استقلال دوشنبه

۳- در بین کل تیم های این مرحله ، استقلال تاجیکستان تنها تیمی است که در ورزشگاه خانگی خود از چمن مصنوعی استفاده می کند و پرسپولیس مجبور است در همین زمین به مصاف میزبان خود برود. موضوعی که یکی از بزرگترین نگرانی های کادرفنی پرسپولیس محسوب می شود.

۴- یکی دیگر از بدشانسی های پرسپولیس در این مرحله این است که بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. در واقع این دیدار تنها بازی در این مرحله خواهد بود که تماشاگر خواهد داشت و پرسپولیس مجبور است مقابل هواداران حریف بازی کند.

۵- به غیر از موارد بالا یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس این است که شاگردان یحیی گل محمدی در شرایط مسابقه قرار ندارند. لیگ ایران برخلاف لیگ هایی مثل تاجیکستان، امارات و عربستان تعطیل است و پرسپولیس مثل استقلال و تراکتور از شرایط بازی رسمی کاملا به دور هستند.