رئال مادرید بی خیال امباپه نشد| امباپه به لالیگا می رود؟

رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی امسال تمام تلاش خود را برای جذب کیلیان امباپه انجام داد و حتی در مقطعی گفته شد که ستاره فرانسوی در آستانه انتقال به این تیم قرار گرفته اما نهایتاً پاری سن ژرمن اجازه جدایی این بازیکن را صادر نکرد. با این حال شواهد حاکی از آن است که امباپه برنامه ای برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن ندارد و این مسئله احتمال انتقال رایگان او به رئال مادرید در تابستان آینده را افزایش می دهد.

اما کیلیان امباپه تنها هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان 2022 محسوب نمی‌شود زیرا گزارش‌ها حاکی از آن است که آن ها قصد دارند یک ستاره جوان دیگر یعنی ارلینگ هالند را به خدمت بگیرند و حتی گفته می‌شود که از حالا توافقاتی نیز برای این انتقال صورت گرفته است.

رئال مادرید بی خیال امباپه نشد| امباپه به لالیگا می رود؟

با وجود اینکه امباپه در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود اما بسیاری معتقد هستند که جذب همزمان او و هالند برای رئال مادرید کار دشواری تلقی می شود. با این حال خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که کهکشانی ها به لحاظ مالی مشکلی برای نهایی کردن این دو انتقال ندارند.

خاویر تباس در مصاحبه ای گفت: "رئال مادرید حدود 200 میلیون یورو از فروش بازیکنان درآمد داشته و به نظر من آنها برای جذب همزمان امباپه و هالند پول کافی دارند. آنها پولی از دست نداده اند و از طرف دیگر به لحاظ فروش نیز پول خوبی به دست آورده اند. مسئله غیر قابل درک این است که باشگاه پاری سن ژرمن با 400 میلیون یورو ضرر و 500 میلیون یورو دستمزد باز هم پیشنهاد فروش امباپه را رد می‌کند.

قوانین مالی در فرانسه شکست خورده و این امر به فوتبال اروپا آسیب می رساند. سیستم یوفا اشتباه است؛ ما باید سرمایه‌گذاری کنیم نه مشارکت نامحدود با ضررهای پشت سر هم. آنها ترجیح می‌دهند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند و میلیون‌ها پول را ببازند. به این ترتیب آنها هواداران‌شان را خوشحال می‌کنند چراکه قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوند اما با این کار فوتبال خود را نابود کرده اید و این خطرناک است."