هرگز نگفتم علی دایی را اخراج کردم؛ تو که عددی نیستی!

احمد مددی مدیرعامل استقلال در برنامه ورزشگاه شبکه پنج درباره وضعیت رشید مظاهری گفت: فسخ قرارداد رشید مظاهری غیرقانونی بود. رشید مظاهری با مورد انضباطی که داشت ۸۳ درصد دریافتی داشته است. ۶۳ درصد پرداختی داشتیم و ۲۰ درصد هم جریمه شده بود. 

وی ادامه داد: عدم تکمین رشید مظاهری و عدم سفر به دوبی در شرایط حساس دیدار با الهلال نیز مشمول جریمه انضباطی می شود. ما هواپیمای چارتر گرفته بودیم و مظاهری نرفت. فردای آن روز هم فسخ کرد در حالی که بازیکن استقلال بود.

مدیرعامل استقلال درباره شکایت از رشید مظاهری گفت: در حال جمع آوری مدارک و مستندات هستیم. همین عدم تمکین در سفر به دبی یک موضوع انضباطی است که باید پاسخگو باشد.

هرگز نگفتم علی دایی را اخراج کردم؛ تو که عددی نیستی!

مددی درباره اظهارات جنجالی وکیل مظاهری که به نقل از مدیرعامل استقلال گفته بود علی دایی را کنار گذاشتم شما که عددی نیستید گفت: وکیل رشید مظاهری یک مصاحبه سراسر دروغ انجام داد. او از زبان من حرف‌هایی زد که کذب بود و همینجا اعلام می‌کنم از او شکایت کرده‌ام. 

وی ادامه داد: وکیل آقای رشید مظاهری گفته بود که من اعلام کردم آقای دایی را کنار گذاشتم، مظاهری که عددی نیست. این خیلی زشت است. به هیچ وجه چنین حرفی نزدم. چرا دروغ می‌گویید؟ ایشان باید پاسخگو باشد. ما یک سوءتفاهمی با آقای دایی داشتیم اما تمام شد؛ من برای آقای علی دایی احترام قائلم. برای چه باید این حرف را بزنم؟ ایشان باید در دادگاه پاسخگو باشد.