پل پوگبا به یوونتوس بر می گردد؟

پل پوگبا بازیکن فرانسوی منچستریونایتد در آخرین سال قراردادش با این باشگاه قرار دارد و همین موضوع باعث شده که او به صورت قانونی اجازه مذاکره و امضای پیش قرارداد با باشگاه‌های غیر انگلیسی از اول ماه ژانویه را داشته باشد تا در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به آن تیم ملحق شود.

پوگبا پس از این سال‌ها همچنان علاقه بسیاری به یوونتوس دارد و با هم تیمی‌های سابق خود نیز در ارتباط است و همین موضوع شایعات بسیاری را درباره احتمال بازگشت او به تورین مطرح کرده است. رایولا نیز این احتمال را رد نکرده است.

مدیربرنامه ستاره تیم ملی فرانسه در این باره گفت:« قرارداد پل پوگبا در ماه ژوئن به پایان می‌رسد، بنابراین ما با منچستریونایتد مذاکره خواهیم کرد تا ببینیم که شرایط چطور پیش می‌رود. پل هنوز هم عاشق تورین است. بله، شانس بازگشت این بازیکن به یوونتوس وجود دارد اما باید دید که برنامه‌های باشگاه ایتالیایی در این باره چطور خواهد بود.»

پل پوگبا به یوونتوس بر می گردد؟

یوونتوس پیش از این هم سابقه جذب پوگبا به عنوان بازیکن آزاد را دارد. آنها در تابستان 2012 این بازیکن را از منچستریونایتد به خدمت گرفتند. او چهار فصل با پیراهن یوونتوس به میدان رفت و عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشت و همین موضوع باعث شد که یونایتد بار دیگر برای بازگرداندن او به اولدترافورد اقدام کند. او در سال 2016 با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرده و به منچستریونایتد برگشت.