آماری جالب از عملکرد پرسپولیس و الهلال

آمار و ارقام نشان می دهد پرسپولیس نسبت به رقیب خود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ برتری محسوسی دارد. تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا کنون در ۷ بازی به میدان رفته که حاصل آن ۴ برد، ۲ باخت، یک تساوی، ۱۳ گل زده و ۹ گل خورده بوده است. این درحالی است که شاگردان گل محمدی با همین تعداد بازی، ۶ برد، یک باخت، ۱۵ گل زده و ۵ گل خورده را در این فصل به ثبت رسانده اند.

سرخ پوشان چه در خط حمله و چه از نظر دفاعی از رقیب عربستانی عملکرد بهتری داشته اند. هرچند در نقل و انتقالات نفراتی چون موسی مارگا و متئوس پریرا جهت بهبود عملکرد فاز تهاجمی به الهلال اضافه شده اند و این تیم بازیکنان خطرناکی در خط حمله در اختیار دارد و پیش بینی می شود مدافعان پرسپولیس مقابل این تیم، شب سختی پیش رو داشته باشند اما در صورتی که مهره های هجومی الهلال مهار شوند، این تیم در فاز دفاعی، کاملا آسیب پذیر است.

آماری جالب از عملکرد پرسپولیس و الهلال

تیم عربستانی در آخرین بازی برگزار شده در لیگ عربستان نیز گرچه با ۳ گل، تیم الاتفاق را شکست داد اما حتی در شبی که ۳ امتیاز را کسب کرد نیز با دریافت ۲ گل در خط دفاعی، شکننده نشان داد.

پرسپولیس و الهلال هر دو در لیگ قهرمانان آسیا ۳ کلین شیت به ثبت رسانده اند؛ از حیث آمار شوتزنی نیز نماینده کشورمان با ثبت ۱۰۰ شوت و ۴۱ شوت در چارچوب نسبت به الهلال با ۹۹ شوت و ۳۴ شوت در چارچوب، برتری دارد.الهلالی ها از ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۴۲۵۷ پاس برای یکدیگری ارسال کرده اند و این آمار برای پرسپولیس ۳۳۹۸ پاس بوده است.