شایعات عجیب درباره علت محرومیت فرهاد مجیدی

 شایعات زیادی در مورد محرومیت فرهاد مجیدی شنیده می‌شود که البته سندی حداقل برای رسانه‌ها وجود ندارد.

از زمانی که فرهاد مجیدی محروم شد، شایعات زیادی در فضای مجازی مطرح شد. یکی گفت مجیدی به خاطر مصاحبه علیه آذری جهرمی محروم شده! یکی دیگر نوشت اتهام شرط‌بندی مطرح است و دیگری مدعی شد چون یکبار گفته بود اشتباهات این داوران سهوی نیست محروم شده است. خلاصه بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها حسابی داغ بود و همه ماجرا را تحلیل می‌کردند.

شایعات عجیب درباره علت محرومیت فرهاد مجیدی

با یکی از نزدیکان استقلال هم که تماس گرفتیم و علت محرمیت فرهاد مجیدی را پرسیدیم که ماجرا را نمی‌دانست و می‌گفت خود ما هم مثل شما یک دنیا شایعه شنیده ایم که باور کردنش سخت است و منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و آیا کمیته اخلاق دلیل محرومیت او را به باشگاه می‌گوید؟

عده ای مدعی هستند اگر فرهاد مجیدی جریمه ۵۰ میلیونی را بدهد، بخشیده می‌شود که البته بعید به نظر می‌رسد. در مورد داوری و مصاحبه فرهاد هم که باز بعید به نظر می‌رسد حکمش محرومیت از حضور درورزشگاهها باشد. روزی کالدرون گفته بود بهتر است نتایج در زمین مسابقه رقم بخورد که فقط یک جلسه محروم شد و...

باشگاه استقلال در بیانه‌ای دلیل این محرومیت را اظهارات فرهاد مجیدی در خصوص وزیر ارتباطات سابق عنوان کرده است اما وزیر ارتباطات دولت روحانی گفته است هیچ شکایتی نکرده بوده است.