خداحافظی رسمی سمیر نصری از فوتبال

سمیر نصری ابتدا در مارسی به عنوان یک استعداد امیدوارکننده ظاهر شده و در ادامه تقریبا یک دهه را در فوتبال انگلیس و در تیم هایی چون آرسنال و سپس منچسترسیتی سپری کرد.

سمیر نصری در این مدت دو قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده و بهترین روزهای خود را در لیگ برتر تجربه کرد. او در ادامه در تیم هایی چون در سویا، آنتالیااسپور، وستهام و اندرلخت سپری کرده و از حدود یک سال قبل هم بدون تیم بود.

سمیر نصری 34 ساله که حالا کارشناس کانال + است، مدعی شد محرومیت بابت اتهام دوپینگ در سال 2018  و در نهایت 18 ماه دوری از میادین فوتبال شرایط او را تغییر داد.

خداحافظی سمیر نصری از فوتبال

سمیر نصری گفت: "من فقط به تزریق ویتامین آنهم به دلیل بیماری پرداخته بودم. من این حکم را بیش از اندازه بی انصافی می دانم، من هیچ دارویی مصرف نکرده بود و این محرومیت من را در مسیر فوتبالم متوقف کرد."

سمیر نصری یک سال قبل درخواست هم تیمی سابق خود ونسان کمپانی برای بازی در بلژیک پاسخ داد. اما شرایط آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت، فصل لیگ داخلی این کشور در نهایت به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد تا سمیر نصری قرارداد خود را با اندرلخت فسخ کند. در نهایت او امروز رسما اعلام کرد از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.