اعلام زمان بازی فوتسال ایران و قزاقستان

نمی‌توان نامش را وظیفه گذاشت اما به هر حال تیم‌ملی فوتسال ایران «باید» به یک چهارم نهایی جام‌جهانی لیتوانی صعود می‌کرد که البته این کار را هم انجام داد. از تیمی که در دوره قبل عنوان سومی را به دست آورده چیزی جز این هم انتظار نمی‌رفت. با این‌که سرمربی و کاپیتان تیم‌ملی ایران قبل از اعزام گفتند که سطح انتظارات از تیم‌ملی فوتسال نباید بالا باشد اما اکنون برخی پیش‌بینی می‌کنند تیم‌ملی ایران توانایی پیوستن به جمع چهار تیم و حتی فینال را هم داشته باشد.

اما فعلا در مرحله یک چهارم نهایی هستیم و حریف ایران تیم قزاقستان است. فوتسالی‌ها خوشحال هستند چرا که این بهترین قرعه ممکن بود. تصور کنید اگر شاگردان ناظم‌الشریعه مجبور می‌شدند در این مرحله مقابل برزیل قرار بگیرند یا این‌که به مصاف اسپانیا یا پرتغال بروند. قزاقستان بهترین قرعه‌ای بود که می‌توانست در یک چهارم نهایی نصیب ملی‌پوشان ایران شود. اما هرگز گمان نکنید تیم قزاقستان قرعه راحتی برای شاگردان ناظم‌الشریعه است. سکه این تیم دو رو دارد. هم قرعه مناسبی به شمار می‌رود و هم دیداری سخت است.

اعلام زمان بازی فوتسال ایران و قزاقستان

 بازی های دیگر چه خبر است؟

*بر اساس قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال برنامه دقیق این رقابت‌ها به این شرح است:

مراکش - برزیل / ساعت ۱۶:۳۰

اتحادیه فوتسال روسیه  - آرژانتین / ساعت ۱۹:۰۰

پرتغال - اسپانیا / ساعت ۱۸:۰۰

قزاقستان - ایران / ساعت ۲۰:۳۰

همان‌طور که از برنامه مشخص است تیم‌ملی فوتسال مراکش در نخستین مسابقه یک چهارم نهایی به مصاف برزیل می‌رود. پیش‌بینی فوتسالی‌ها و تجارب و افتخارات و جایگاه هر دو تیم در سطح جهان نشان می‌دهد تیمی که در این دیدار برنده خواهد بود برزیل است.

دومین دیدار این مرحله بین روسیه و آرژانتین برگزار می‌شود که یکی از سخت‌ترین دیدارهای یک چهارم نهایی است. پرتغال و اسپانیا هم برگزارکننده یک دیدار جذاب فوتسالی دیگر هستند و در نهایت ایران و قزاقستان هم آخرین مسابقه یک چهارم نهایی را برگزار می‌کنند تا با مشخص شدن برنده این تیم‌، تکلیف صعود کننده‌ها به نیمه‌نهایی مشخص شود.

تیم‌ملی فوتسال قزاقستان در گذشته با هیچ متر و معیاری قابل مقایسه با تیم‌ملی ایران نبود اما اکنون تفاوت‌های زیادی با گذشته دارد و خودش را مدعی حضور در جمع چهار تیم برتر جام‌جهانی می‌داند. البته این تیم فقط دو بار در جام‌جهانی شرکت کرده و بهترین افتخاری که در تمام سال‌های فعالیتش به دست آورده کسب عنوان سومی در رقابت‌های قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۶

بوده است.

جالب است بدانید بدترین شکست تاریخ تیم‌ملی فوتسال قزاقستان مقابل ایران رقم خورده است. این بازی ۲۵ سال پیش برگزار شد و تیم قزاقستان ۱۴ بر ۲ از ایران شکست خورد. البته از آن مسابقه زمان زیادی گذشته و قزاقستان تیمی نیست که ۱۴ گل دریافت کند اما ایران هم تیمی نیست که به راحتی از رقیبی که از لحاظ سطح فنی و افتخارات از آن بالاتر است به راحتی ببازد.