هزار برنامه برای برد تیم ملی ایران!

اسماعیل راشد طی گفت و گویی که با رسانه عربی البیان داشت از توانایی اماراتی‌ها در کسب شش امتیاز مقابل ایران و عراق در دو بازی آینده تیم کشورش می‌گوید. این مدافع سابق امارات در ابتدای صحبت‌هایش گفت: شانس صعود به بزرگترین مسابقات بین المللی با محاسبه روی کاغذ ایجاد نمی شود و باید با تلاش بیشتر به دنبال آن بود.

وی افزود: بازیکنان امارات باید با حداکثر قدرت برای کسب امتیازات دو بازی پیش رو به میدان روند و تحت هیچ شرایطی آن را هدر ندهند. ما در آغاز یک فصل فوتبالی هستیم و آمادگی به شکل لازم تکمیل نشده است اما بازیکنان ما باید به خودشان بیایند و از فرصت استفاده کنند.

اسماعیل راشد ادامه داد: می دانم که بازیکنان الابیض به اندازه مسئولیتی که بر دوش آنها است واقف هستند و برای پیروزی برابر ایران و عراق در دو دور بعدی مقدماتی جام جهانی نیاز به تمرکز بالا دارند. نباید امتیاز بازی‌های آتی‌مان، به ویژه آنهایی که در ورزشگاه خانگی برگزار می‌شود را هدر دهیم تا بتوانیم بدون نگاه به نتایج رقبا کارمان را برای صعود به جام جهانی پیش ببریم.

او در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش در خصوص ایران گفت: رویارویی با ایران که رهبر گروه محسوب می‌شود بسیار مهم است و ما باید به حریف احترام بگذاریم و هزاران برنامه برای پیروزی مقابل آنها داشته باشیم و این یک نیاز اساسی برای تیم ما است.

هزار برنامه برای برد تیم ملی ایران!

وی افزود: هیچ مسابقه آسان یا دشواری در این مرحله از مسابقات مقدماتی وجود ندارد؛ بنابراین هر کسی که به این مرحله رسیده بسیار قابل احترام است. تلاش در طول مسابقات و استفاده مناسب از فرصت‌های پیش آمده و مهمتر از همه داشتن روحیه و اراده برای رسیدن به پیروزی بسیار مهم است؛ زیرا روحیه بالا، سلاح ما در طول مسابقات آینده برای کسب پیروزی و کسب امتیازهای بیشتر است.

او در پایان گفت: ما باید نتایج مسابقات با لبنان و سوریه را فراموش کنیم زیرا آن بازی‌ها تمام شده و باید با بهره‌مندی از درس هایی که گرفتیم با تمرکز شدید و فراموشی دو تساوی قبلی به مصاف حریفان خود برویم. هنوز فرصت جبران و جمع آوری امتیاز برای صعود را داریم. همچنین باید بگویم هواداران بازیکن شماره یک ما هستند و امیدوارم در بازی‌های خانگی آنها را ببینم.