واکنش پاتوسی به پیشنهاد پرسپولیس یا بازگشت به استقلال

آیاندا پاتوسی یکی از خارجی‌های شاغل در لیگ ایران است که حالا به عنوان بازیکنی باتجربه پای به فصل بیست و یکم خواهد گذاشت. مهمترین اظهارات او در جدیدترین گفتگویش را در زیر بخوانید:

* نمی‌دانم بازیکن گرانی هستم یا نه چون نمی‌دانم قرارداد بقیه بازیکنان چقدر است. تمرکزم فقط روی بازی کردن و کمک به تیم است و اصلا به اینکه بازیکن گرانی هستم یا نه فکر نمی‌کنم. واقعا نمی‌دانم بازیکن گرانی هستم یا نه.

* با شفر به بنی یاس رفتیم و آنجا از من تعریف کرد. ما همچنان با هم در تماس هستیم و بعضی مواقع با هم صحبت می‌کنیم و همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. من با سایر مربی‌های سابقم هم سعی می‌کنم که روابط خوبم را حفظ کنم و شفر هم یک مربی خوب و یک پدر فوق العاده است و من همیشه رابطه‌ام را با او حفظ می‌کنم و با همدیگر صحبت می‌کنیم. او برای بازیکنان بزرگی مربیگری کرده و بازی کردن زیر نظر چنین مربی فوق العاده است.

 
استقلال تیم فوق العاده ای است و هنوز هم هوادارانش علاقه‌شان را به من ابراز می‌کنند و من خیلی ممنون هستم و همیشه بخاطر این مسئله از آنها متشکر خواهم بود که به من ابراز علاقه می‌کنند اما بعنوان یک بازیکن هیچوقت نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد و برای همین نمی‌توانم بگویم به استقلال باز خواهم گشت یا نه چون نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. من فعلا بازیکن فولاد هستم.

*  در مورد اینکه چه شد از استقلال جدا شدم اتفاقات زیادی رخ داد و در حال حاضر نمی‌خواهم درباره‌ این مسئله صحبت کنم. تمرکز اصلی‌ام در حال حاضر روی فولاد است و نمی‌دانم بعدا چه اتفاقی رخ می‌دهد.

واکنش پاتوسی به پیشنهاد پرسپولیس یا بازگشت به استقلال

* {اگر پیشنهاد پرسپولیس بیاید، ممکن است قبول کنی؟} نمی‌دانم. این سوال خیلی سوال من نیست. اصلا دوست ندارم در این باره صحبت کنم.