بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص ورود به مزایده برای انتخاب حامی مالی

با توجه به درپیش بودن مزایده کارگزاری باشگاه پرسپولیس ، طبق این اطلاعیه، به آگاهی می‌رساند؛ متقاضیان و مزایده‌گران باید حتما در سامانه تدارک الکترونیک دولت «ستادایران» عضویت داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس، ظرف روزهای آینده برای انتخاب کارگزار، حامیان مالی و همکاران تجاری خود نسبت به برگزاری مزایده طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، اقدام خواهد کرد.

شرکت در این مزایده ، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که مزایده‌گران متقاضی شرکت در آن، حتما در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستادایران) عضویت داشته باشند.

بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص ورود به مزایده برای انتخاب حامی مالی

افراد حقیقی و حقوقی که در نظر دارند در مزایده کارگزاری شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شرکت نمایند در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، باید نسبت به ثبت‌نام و عضویت اقدام کنند.

ثبت‌نام در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستادایران) از دو طریق تماس تلفنی با شماره تلفن 1456، داخلی یک یا به صورت آنلاین و از طریق سایت https://setadiran.ir امکانپذیر خواهد بود.

تاکید می‌شود با توجه به قریب‌الوقع بودن انجام مزایده مورد اشاره، مزایده‌گران هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی عضویت خود در سامانه ستادایران یا ثبت نام در آن، اقدام نمایند.